dinsdag 8 maart 2022

Oh nee.......

 Ergens ging het mis met de Dear Jane. 

Uren heb ik zitten zoeken en denken waar het toch fout gegaan is, en na het nodige speurwerk kwam ik er achter. Ik moest 2 banen lostornen en alle blokjes afzonderlijk ook nog eens.

Wat een werk. In dubio stond ik: laat ik het zitten of haal ik het uit?


Ik koos voor het laatste. De banen zitten weer in elkaar en de eerste zit er intussen al weer bijna aan.

Nog even doorbijten dus.


Het laatste blokje van rij H


lag al enkele dagen klaar om in elkaar gezet te worden.


Het is af. 

Helemaal rond is het niet geworden maar ik laat het zo zitten. Waarschijnlijk ben ik de enige die het ziet en dit soort blokjes zijn nou eenmaal niet de makkelijkste.

Ook rij H kan in elkaar gezet. Het schiet echt op nu. 


Het middenstuk van de Challenge is ook klaar. Ik bof maar met Herman: hij rekent en tekent. De rest doe ik en op deze manier gaat het prima en heel vlot.


Vele, vele kleine blokjes zijn al klaar en het is echt een heerlijk werkje om te doen. Qua datum ben ik helemaal bij op dit moment.

Onder de tab cursussen vind je alle info als je mee wilt doen. Begin april starten we met een groepje en je kunt je nog aanmelden.


Nieuwe stoffen. Ze waren ons beloofd voor Valentijn maar dat lukte niet denk ik. Gelukkig beginnen we binnenkort met de "Droomborduurtjes" dus we zullen er iets in gaan verwerken. We zorgen dat er genoeg over blijft voor de losse verkoop.


Basisstoffen met kleine motiefjes: die doen het altijd goed in onze winkel


En met de Challenge in ons achterhoofd hebben we wat extra blauw ingekocht


zodat er voldoende keus is.

Herman zal vandaag gaan snijden zodat de bakken morgen weer aangevuld zijn.



Om 10 uur gaan we open en we hebben er weer zin in. We zijn goed uitgerust, dat zeker.

Morgenvroeg is er een Bee, morgenmiddag en vrijdagmiddag zijn er weer applicatielessen.
Zaterdagmiddag komt Patricia met de beginners. 

Een gezellige volle week met prachtig weer. De terrasjes zijn open, Den Bosch is weer ontdaan van alle carnavalsslingers, lege bierblikjes, vlaggen en plastic bekers.


Fijne dag

groetjes

Wietske