dinsdag 21 juli 2020

uitdaging.....

Of je het nu zo legt


of zo


de eerste rij zit in elkaar en ik ben er blij mee.

Het resultaat is zoals ik had gehoopt.
De tweede rij ligt ook al klaar en voor wat de punten betreft ben ik op de helft.

Het blijft een uitdaging hoor, de Dear Jane


Maar nu eerst blok 2 afmaken van de Foxley Village
Ook ontzettend leuk om te doen.


Gistermiddag was er in de winkel een besloten Bee en onze Saar werd dit keer eens in het zonnetje gezet.

Superlief!!

De eerste snoepjes zijn geproefd en goedgekeurd.
Perzen zijn erg kieskeurig en vooral als ze 17 jaar zijn.....



De planten op het dakterras zijn aan vervanging toe, maar ik kreeg een cadeaukaart van de kinderen op mijn verjaardag.

Die gaan we vandaag ook maar eens besteden.


Morgen om 10 uur gaat de winkel weer open. 

Er is een Bee en omdat het mooi weer wordt zetten we de tuintafel in het portiek.

Voor de liefhebbers die het prettig vinden om buiten te zitten......


Fijne dag

groetjes

Wietske