dinsdag 7 juli 2020

Noemme.....


Een geluksvogel Noemme maar verwend,
Je mag me alles Noemme wanneer jij aan het genieten bent.

 2 vrolijke, hardwerkende meiden die we al jaren kennen van onze zaterdagse etentjes bij de 7e Hemel.

Daar werkten ze samen.


Ze besloten om voor zichzelf te beginnen, een stukje verderop in het mooie eetstraatje.
Kei en keihard werkten ze er aan om op tijd open te gaan. 

Maar na nauwelijks 3 weken open moesten ze weer sluiten.
Wij hadden niet eens de kans om er een keer te gaan eten.

Maar ze kregen hulp, heel veel hulp, haalden de landelijke pers en kwamen op TV en konden met een frisse start beginnen een paar weken geleden.


Het ziet er prachtig uit en we aten er het afgelopen weekend op een rustig moment.

Het wordt een succes, dat weten we nu al.


Veel moois de afgelopen dagen.
"Growing Wild" van Mandy groeit gestaag


en met haar diamanten is ze helemaal "bij"


Françoise is er ook nog steeds druk mee


En Evelyn stuurde haar diamantjes van de maand juni.
Vrolijk en zomers


"Zie je iets Wietske"?

Vraagt mijn vriendinnetje aan de andere kant van het land uit het hoge Friesland.
"MMMM op de kop misschien?"

"In één keer goed. Wat denk je? Moet ik het uithalen en opnieuw beginnen?"
"Tuurlijk niet joh, veel te leuk. Een foutje, voorzover het een foutje is?
Volgens mij maken ze gewoon een noodlanding en als het je echt stoort heb je straks een superleuk label voor de achterkant."

Succes Grietje met de tulpjes van Susan. Het wordt echt mooi!!!


Henny heeft de afgelopen stille tijd goed besteed.
Allemaal restjes zijn er gebruikt en hij is ook al helemaal doorgequilt.


Bij mij op tafel ligt deel 2 van de Foxley  klaar om in elkaar gezet te worden.

Gek genoeg moet ik er even over nadenken hoe ik het zal doen.
Als je gewend bent aan kleine priegelstukjes is het best even een klus om de grote delen er goed en vooral recht op te zetten.


In ieder geval ligt het allemaal klaar en alleen al de voorbereiding kost zo ongeveer een dag.


Ik heb er zin in, zie hem straks al helemaal op het bed van Koen liggen.


Rustig aan beginnen maar. 
De combinatie van appliceren en patchen is erg leuk om te doen

en:



Morgen om 10 uur gaan we weer open.

Fijne dag

groetjes

Wietske