donderdag 23 april 2020

Gisteren 3 jaar geleden.....

Ik vind het altijd leuk als FB mij herinnert aan iets wat een jaar of meer geleden gebeurd is.
Gisteren kwam ik deze foto tegen.

3 jaar geleden. 

We kunnen het ons nu niet voorstellen. Hutje mutje tegen elkaar aan en wachten op Schiphol.

22 april 2017

Curaçao was ons doel.


En alle kinderen gingen mee.


Met z'n veertien waren we want Suze was er nog niet.


Ons hotel waar we zo'n 12 jaar achterelkaar geweest zijn.
Er woont familie van ons en we voelen ons er altijd zo welkom.


Het was ook de laatste keer dat we dit samen konden doen want nu zijn de meeste kinderen leerplichtig en vallen de vakanties niet meer samen.

Voorlopig zal het natuurlijk ook niet aan de orde zijn in deze Corona tijd.


We vierden er niet alleen de 65e verjaardag van Herman maar ook onze 40-jarige trouwdag.

De kinderen hadden van alles georganiseerd en het waren heerlijke dagen.


Nu zijn we vooral bezig om gezond te blijven en om deze spannende tijd door te komen.
Ik hoor van de kinderen dat deze periode ook z'n goeie kanten heeft.

Rust omdat er niet enorm gehaast hoeft te worden en quality time met de kinderen.
Ze hebben hun draai min of meer wel gevonden maar natuurlijk is het fijn als ze weer naar school kunnen, 

want

Misschien nog een leuke tip voor opa's en oma's?

Isabel vindt het duidelijk lastig soms en ze mist ons.

We hebben haar een logeermuis gegeven, een knuffel waar ze vaak mee speelt als ze bij ons is.

Volgens mij heeft hij haar vannacht gezelschap gehouden.


Fijne dag

groetjes

Wietske