zondag 26 april 2020

Feliciteer je hem even van mij?.....

We waren er maar druk mee eergisteren.

Herman leidt qua "social media" een ietwat teruggetrokken bestaan en dan ben ik toch degene die de felicitaties in ontvangst neemt en het overbrengt op hem.

Dat lukte aardig en het hield de conversatie heel levendig die dag.

Maar er waren ook rechtstreekse berichtjes voor hem hoor.
Knutsels van Isabel, berichtjes en telefoontjes van alle kinderen en oh gelukkig hij zit in de appgroep van onze vrijwilligers in de winkel.

Daar had ik dan weer geen omkijken naar, dat regelde hij zelf.


Lieve digitale wensen


En onze Henny durfde de wandeling aan om een heerlijke fles wijn te brengen.

Wat was het fijn om haar weer te zien. 

Ze redt zich prima, doet om 7 uur de boodschappen en loopt, om in beweging te blijven, de trap wat vaker op en af.

Ruim 90 is ze.......

We hopen dat we straks weer heerlijk samen kunnen handwerken.


Het was gezellig druk gisteren. 

Bijna iedereen had een afspraak gemaakt en zo konden we alles prima gescheiden houden.


Herman was in de winkel, ik zoveel mogelijk in het cursuslokaal.
Zo weinig mogelijk in de winkel en het werkte prima.

Twee keer een onverwachte klant die zonder afspraak kwam.
Zij mochten hun beurt even afwachten in het cursuslokaal.

Het voelt soms wat ongemakkelijk om streng te zijn, maar.....


De muizenquilt hangt er wat scheefjes bij aan het einde van de dag, maar hij is vele keren in mijn handen geweest om hem te showen.

De afbeeldingen zijn zo leuk om naar te kijken en vooral het quiltwerk gaf veel bewondering.


Er kwamen wel meer heren mee. 

We mijden het openbaar vervoer en dus worden de mannen gemobiliseerd om "even mee te rijden"
Koffie en thee waren zo gemaakt en zo vermaakten we elkaar wel.


Het was weer als vanouds een gezellige dag en ook goed voor de winkel dat er weer omzet gemaakt werd.

Ook dat is heel belangrijk natuurlijk.

Op de valreep gistermiddag:


Plaatjes @ praatjes van Margootje.
Ontwerp van Supergoof. 

En het is nou niet dat ik deze quilt ook helemaal ga maken, maar er zitten zulke leuke afbeeldingen tussen die geschikt zijn om te verwerken in de nieuwe quilt voor Koen dat ik hem toch maar besteld hebt.

Maar daarover morgen meer.

Fijne zondag en volgens mij kunnen we weer buiten zitten.

groetjes

Wietske