maandag 27 april 2020

Dromen......

Van een eindeloze vakantie in 2017

Koningsweek op Curaçao


Onze kinderen droegen die dag zoveel mogelijk oranje


Klein waren ze nog......


 zelfs hun bedden waren mooi opgemaakt met de badhanddoeken.

één groot feest.....


Onze Koen, ruim 1 jaar en het liefst op de schoenen van zijn moeder


en haar hoed......
Dat vond hij nog het allerleukst.


Ook toevallig dat ik nu net met de katten begonnen ben met de grote hoeden
op de quilt voor Koen.


Heimwee naar die koningsdag op Curaçao waar het op dit moment veel erger is dan bij ons. 

Tenslotte leven zij van het toerisme en dat is er nu niet.
Ooit hopen we er nog eens heen te gaan.

Dromen mag altijd toch?

Ook wij beginnen aan uitgestelde klussen. Al meer dan een jaar staat de verf klaar om gebruikt te worden. Na de verbouwing vorig jaar bleken de deuren wel heel erg beschadigd te zijn.

Nieuwe deuren zou een optie geweest zijn, maar overal zit glas in lood in en na enig informeren blijkt het haast onbetaalbaar te zijn om de oude ramen weer goed in nieuwe deuren te plaatsen.

En dus gaan we zelf aan de slag.



Woensdag en zaterdag zijn we op afspraak open. 

Voor nu laat ik het handwerken even rusten en help Herman mee.

Later in de week meld ik me weer.

Gevoel bij koningsdag hebben we niet, we hebben ook absoluut niks te zoeken in de stad.
Ik vind het al een heel naar gevoel om daar tussen al die mensen te lopen.

Wij blijven thuis en kijken wat TV en gaan lekker klussen de komende dagen.

maar natuurlijk wens ik iedereen

een
toe!!!!

groetjes

Wietske