maandag 28 oktober 2019

Precies op tijd.......

Een prachtig nieuw bed staat klaar voor Fedde.

Helemaal zelf ontworpen en inelkaar gezet door zijn stoere vader en moeder. 

Op dit moment wordt hij helemaal klaargemaakt met nieuw beddengoed.


En dus verzamelde ik moed vanmorgen. 
De quilt moet in de was, en zie ik er normaal gesproken echt niet tegenop.... Nu wel want hoe zal het gaan met al dat felle rood en geel?


Gelukkig kan mijn wasmachine op 20 graden en kies ik het korte programma
en doe ik er een heel pakje kleurenvangers in.

ondertussen kijk ik echt wel een keer of 3 of het echt goed gaat......


En kijk. 
Ik heb me voor niks zorgen gemaakt.
Prachtig fris komt de deken er uit, al snap ik niet helemaal waarom de doekjes zo paars zijn bij al dat rood.

De droger is nu echt een eitje.

Prima gelukt. 

Volgende week gaan we hem weg brengen. 
Pepijn heeft aangegeven ook in het rood te willen gaan, dus dat gaan we doen.


Isabel bofte gisteren. 
We hadden nog 2 Efteling kaarten over die tot volgende week nog geldig zijn.
Wij hadden niet veel zin en eigenlijk geen tijd 

want

We zongen gistermiddag in de Sint Jan een Maria Vesper en dus ging ze


samen met haar papa, mama en zusje het park in.


Wij genoten op afstand mee door middel van alle mooie foto's die we gedurende de hele dag kregen.

Ze hebben een heerlijke dag gehad.


En och als ze dan zo moe is, kan Suze in de draagzak en zij in de wandelwagen.
Het kon nog net.....


Bij thuiskomst nog een vuurtje maken in de tuin.
even nagenieten..


En als blijkt dat opa en oma in de KP straat zitten na het zingen en een uitnodiging sturen om ijs te komen eten, kun je dat natuurlijk niet nalaten en mag je bij je moeder achterop de fiets nog de stad in.

Samen ijs eten is heel bijzonder als het al donker is......

We genoten van haar verhaaltjes.


Vandaag geen verplichtingen en dus wordt er weer een blok afgemaakt.
de 7e van de Kersenmuisjes.


Na enig nadenken heb ik besloten om te stoppen bij 10 blokken. 
Niet alle blokken zijn even geschikt voor een klein meisje dat nog niks met quilten heeft.


En voor het echte "dekengevoel" komen er grote blokken tussen.
Marina weet er straks wel raad mee om er leuke afbeeldingen op te zetten met het doorquilten.

Zij kan dat prima!!!!


Het volgende blok ligt klaar


Maar eerst eens even met een ontwerp voor Pepijn aan de slag.


Het wordt koud de komende dagen en alhoewel Koen er beslist niet uit hoeft vandaag heeft hij toch alvast maar voorzorgsmaatregelen getroffen.....

Heerlijk kind. 
Morgen gaat hij weer wennen in groep1.


Woensdag om 10 uur staat de koffie en de thee weer klaar.

Fijne dag

groetjes

Wietske