dinsdag 1 oktober 2019

Een mooi opgemaakt bed.....


Je zou er met dit slechte weer toch haast zin in krijgen om diep onder de dekens te kruipen, toch? 

Hoewel we het momenteel best druk hebben met de winkel zorg ik er toch voor om af en toe even tijd in te plannen om lekker te kunnen handwerken.

Op dit moment ben ik behoorlijk in de ban van de kersenmuizen van Supergoof.


Ik kreeg vragen hoe ik de, soms, kleine stukjes mooi op de ondergrond krijg.

Ik teken de patroondeeltjes op H250, strijk het aan de goeie kant op de stof, knip het uit met naadtoeslag en teken dan om het malletje heen met de frixionpen en verwijder de H250.

Daarna needle turn ik het.



Natuurlijk mag in een mooi opgemaakt bed een kantje niet ontbreken.


De prinses op de erwt......

en een stuk kaas als opstapje.


Rand er om heen.


en een kopje thee doet het ook goed met dit weer.


We krijgen hier en daar al foto's binnen van deel 1 van "Fleur" van Susan Smith


De eerste rondjes zijn gemaakt en ook eigen stofjes worden gebruikt.

Altijd leuk om de voortgang te zien.


Gistermiddag zijn we alvast begonnen met stoffen zoeken voor de 3e maand.

Deze stof is uit de privécollectie van Susan. We bewaren het goed want het zal één van de hoekblokken zijn die binnenkort meegestuurd wordt.


Morgen om 10 uur gaan we weer open en is er een Bee.
Fijne (handwerk) dag.

P.S. Komen er op de valreep toch weer zulke mooie Tildastoffen binnen!!!!!!

Leuk voor de volgende maand "Fleur"



groetjes

Wietske