dinsdag 8 oktober 2019

Niet voor de eerste keer.......

Dat ik mij waagde aan een piepklein quiltje.

Een paar jaar geleden, één van de allereerste quilts die ik maakte

"De Jules"


en het kleine quiltje lukte wonderwel.

Jules hangt boven in mijn quiltkamer en ik geniet er iedere dag van.


en nu is deze oma-muis druk met een nieuwe quilt
en het is weer net zo leuk om te doen als toen.


Ik ben nooit eerder rustig voordat een vorig blok echt helemaal klaar is, en dus moest er gisteravond eerst nog een rand afgemaakt worden.

Lekker snel met grotere blokken.


drie potjes, één met suiker, één met kersen en één met jam.
Het ziet er schattig uit.


De stoffenjacht is gelukt gisteren.
Veel geschikte basisstoffen in lieve zachte kleurtjes.


En nog nieuwe bijenstof, want de vorige rollen zijn bijna op.


Tijdens de slaapjes van Suze is Herman al aan het snijden. 

Morgen zijn ze verkrijgbaar in de winkel.

Om 10 uur gaan we weer open en is de koffie en de thee klaar.

groetjes

Wietske