maandag 13 mei 2019

Moederdag-Maria maand en heel veel rose

Ook ik werd verrast gisteren

Een prachtige rose vaas met bloemen en een lief kaartje
een rose geurtje.....

Ik ga er van genieten.


Mijn  quiltkamer is vergroot en dus moest er nog wel een rose wand bij.


Maria maand betekent bij ons de grote Processie met Maria die door onze oude straat komt.


Ieder jaar weer prachtig om te zien.


En gelukkig is het droog want als het regent is de Omloop in de kathedraal.


En dat is jammer, maar begrijpelijk.


De hele maand Mei kun je in de kathedraal terecht om een kaarsje op te steken. 

Iedere dag tot 5 uur 


Langzamerhand keert de rust weer terug in mijn hoofd.

Het was een heerlijke week, we hebben genoten maar het gepruts met lapjes is ook weer heerlijk.

Mijn stapel blokjes groeit gestaag.

Nu maar hopen dat we de komende dagen buiten kunnen zitten.

Woensdag om 10 uur gaan we weer open en staan de koffie en de thee weer klaar.


groetjes

Wietske