woensdag 29 mei 2019

(alvast) meedoen......

Al een tijdje volg ik de vorderingen van een aantal deelnemers op FB in de "Dear Jane" groep en een poosje geleden besloot ik om mee te doen met het "huiswerk"


Iedere week kun je je blokjes en punten laten zien. 

Een mooie stok achter de deur en het lukt me nog steeds om het ook af te hebben.


Waar ik ook mee begonnen ben is met de nieuwe quilt van Susan Smith:
"Fleur"

Het patroon en de mallen kreeg ik alvast van haar zodat ik kon beginnen.
De stoffen die ze gebruikt met de beren en de streepstoffen kunnen ieder moment binnen komen zodat we er straks in de winkel mee aan de slag kunnen.
  

Ondertussen werk ik lekker door en ik heb al een hele boel af.
We wachten rustig tot het patroon en de mallen beschikbaar zijn.

Je kunt je alvast aanmelden...


Susan houdt ons op de hoogte.


Afgelopen maandag waren we bij de leverancier, speciaal voor de grungestoffen die Mandy graag wil gebruiken voor de Summerschool in augustus.

Genoeg op voorraad dus.


En nog even de Tula Pink kast aanvullen


Heerlijke kleurtjes waar je blij van wordt.


Gisteren mochten we nog even een uurtje op Suze passen. 

Haar mama kreeg een mooi boeket van ons.


Baby - rose....

Vrijdag en zaterdag zijn we weer open.

Fijne (hemelvaarts) dag morgen, het wordt vast mooi weer.

groetjes

Wietske