dinsdag 30 april 2019

Persoonlijk ontmoeten........

Een ontwerpster van wereldformaat


reist op dit moment rond in ons land.

In Nantes was een mooie tentoonstelling van verschillende werken


Haar kleurkeus is werkelijk prachtig en inspirerend


Susan Smith 

uit Australië en voor de tweede keer is ze onze gast, en logeert ze vanaf komende dinsdag bij ons.

En uiteraard heeft ze al haar quilts bij zich.

Voor ons een voorrecht om haar weer te ontmoeten in ons huis.


Vooral beroemd werd ze met haar patroon van de "Stonefields"
Ik zou wel eens willen weten met z'n hoevelen we deze quilt al gemaakt hebben.


In onze winkel tot 2 keer toe succesvol.


Altijd bereid om te signeren is Susan ook en ik heb een persoonlijke lieve tekst van haar op een van de blokken.

En of het nou in haar boek is of op een lapje, dat maakt haar niet uit.

Inmiddels slapen wij onder deze quilt.


Met de tweede groep deed ik ook weer mee. 


Volgende week donderdag en vrijdag geeft ze workshops


Ook voor mij is het een grote verrassing wat er komen gaat. 

Donderdag in de winkel, vrijdag aan de overkant in de grote zaal.

Ik heb mijzelf ingedeeld voor de vrijdag en ik verheug me erop.


Als je zin hebt kun je vrijdag nog meedoen, er zijn nog wat plekken vrij.

Lees er alles over onder Projecten.

Wie wil deze bijzondere ontwerpster nou niet persoonlijk ontmoeten?


Morgen om 10 uur gaan we weer open.

Fijne dag

groetjes

Wietske