donderdag 11 april 2019

F*E*E*ST*

Het leek gisteren wel of ik een baby gekregen heb....

Gelukkig is dat niet zo maar evenzogoed leef ik echt wel een beetje op een rose wolk


veel cadeautjes voor Suze


Isabel werd niet vergeten


en wij genieten van kaarten en bloemen


Gistermiddag mocht ik al weer op tijd gaan kijken want kind uit Maastricht kwam langs, onderweg naar een vergadering in Nieuwegein.

Daar wil ik dan natuurlijk wel bij zijn.

Slingers en ballonnen, alles is rose


en een glimp van dit mooie kind dat heerlijk lag te slapen toen wij er waren.

Dat er nog maar veel van dit soort momenten zullen volgen.......


Het was druk op de Bee gistermorgen en deze beauty sprong er toch wel uit van Inge


Inge heeft 2 katten en zij beheersen het beeld op de top - in - wording.


de bekende Tula Pink stoffen


en och, lijken ze nou op elkaar?
Toch wel hè?


Mijn blokjes schieten op. 
Een deken voor Suze, dat wordt het.


Vanmiddag halen we Isabel uit school en blijft ze een paar uurtjes spelen. 
Tenslotte komt ze straks ook weer op donderdag na schooltijd dus we kunnen het ritme maar beter vasthouden.

Fijne dag

groetjes

Wietske