dinsdag 5 februari 2019

Soms.....

begin je gewoon te laat op de dag aan iets.

En eigenlijk wil je dan niet naar bed, maar wil je gewoon doorgaan.

Eén van de mooiste blokjes uit de Stonefields van Susan Smith. 
Tenminste dat vind ik.


Half af en toch maar gaan slapen, maar nu zit hij zo'n beetje in elkaar.

Straks zal ik het vastzetten en komt het hartje er in.
Alhoewel Susan aangeeft dat deze maar één keer gemaakt hoeft te worden, ga ik er nog één maken.
Het is gewoon te leuk en ik vervang het wel door een ander blokje.


Meedoen met iets is altijd leuk en dit is goed te overzien


Tot nu toe dan, want ik weet niet wat er in de loop van het jaar nog meer bedacht wordt door Anneliefs.


De laatste tijd is de tumbling block ineens erg geliefd in onze winkel.
Een super makkelijk malletje voor een paar euro en je kunt lekker los.

Ik zocht een nieuw werkje om mee te nemen naar beneden.
Niet moeilijk, en een blikje of trommeltje is zo gevuld.

Ze moeten nog aan elkaar maar dat komt later wel.
Eerst maar eens een flinke stapel maken.


En dat malle - niet afgemaakte - middenstuk van de mrs. Billings dat al zo lang gewoon maar ergens hing:

Ineens komen er prachtige foto's binnen van Marina die hem aan het doorquilten is.

Wat wordt dit mooi!!!!!


Ik heb haar de vrijheid gegeven en die benut ze dan ook.


Nee, wij zitten echt niet de hele dag binnen hoor. 

Door de regen fietsen we niet meer, het moet beslist droog zijn.

Gelukkig hebben we een betrouwbare app op onze telefoon zodat we het goed uit kunnen mikken.
Het was zoooo koud gisteren bij de plas in het Bossche Broek, dat ik dacht: waar zijn we aan begonnen.

Maar eenmaal thuis ben je blij dat je je rondje weer gefietst hebt..


Morgen om 10 uur gaan we weer open en er is weer een Bee. 

Morgenmiddag is de Foxley Village aan de beurt.

Fijne dag

groetjes

Wietske