donderdag 28 februari 2019

Och......

We zagen het al aankomen afgelopen weekend.
Isabel die geen pannenkoek lustte zaterdagavond. 

De hele week al ziekjes op de bank of in bed.
Toch gisteren maar met haar mama naar school om te trakteren, maar ik zag al op de foto's dat haar oogjes behoorlijk flauw stonden.

Het feestje van gistermiddag is voorlopig even uitgesteld.


Maandag heb ik een poosje op haar gepast, en voor vandaag wachten we even af of er zorgtaken voor ons weggelegd zijn.......
Haar mams kan nu even niet gemist worden op het werk, het is haar laatste dag voordat ze met zwangerschapsverlof gaat, en er moet ingewerkt worden voor de komende tijd.


Mooie resultaten van de workshops van vorige week in onze winkel.
Anneke maakte in rap tempo het kussen af waar ze vorige week mee begon


En Mac haar eend is werkelijk prachtig geworden. 

Ik las op FB dat ze de broderie perse rand bewaard voor als ze met vakantie gaat.


Morgen en overmorgen zijn er weer lessen.
Marina komt morgenvroeg en ze stuurde mij gisteren de foto's toe van de quilt voor Valentijn.


Heerlijk om me op te verheugen. 

Ik ben heel benieuwd hoe hij geworden is.


Super vrolijke stoffen kwamen er binnen eergisteren


Je kunt ons altijd mailen als je belangstelling hebt. 
We sturen het naar je toe.



Morgen en overmorgen zijn we dus gewoon open, en ondanks het feit dat we beslist geen carnavalvierders zijn genieten we toch van de gezelligheid in de stad.


Fijne dag

groetjes

Wietske