dinsdag 12 februari 2019

Even uitproberen......

Wilma past een heel andere methode toe met appliceren dan ik tot nu toe gebruikte en dus moest ik het echt gaan ondervinden afgelopen zondag.


Niet helemaal tevreden over de pootjes en de snavel besloot ik gisteravond een nieuwe poging te wagen.


en kijk, een stuk beter. 

Hier ben ik tevreden mee.


Vandaag de eend afgemaakt, en de rand er op gespeld voor het resultaat. Volgende week leren we eerst de borduursteken en de afwerking, pas daarna naai ik de bloemen vast.

Te leuk om te doen, het smaakt beslist naar meer.


Omdat we met best wel een grote groep begonnen zijn aan de "Round the garden" heb ik Fanny Eikelenboom gevraagd om een middag naar  Den Bosch te komen om ons op weg te helpen met de steken op de wolletjes van Sue Spargo en de garens die we erbij gebruiken.


Fanny is een expert op dit gebied en zij komt graag naar ons toe op

vrijdagmiddag 

26 april

van half 1 tot half 4


Als je dus met de "Round the garden" bezig bent kom dan langs en laat de inspireren en uitleggen door Fanny.

Mocht je hier niet mee bezig zijn, ben je evenzogoed welkom als je geïnteresseerd bent in het werken met wolletjes en wollen garen.

je mag je eigen werk meenemen als je met iets bezig bent, maar je kunt natuurlijk ook een proeflapje aanschaffen en een klosje garen zodat je mee kunt doen.

Alles is op voorraad in de winkel.


We vragen voor deze middag 

20 euro 

en dan krijg je koffie, thee iets lekkers en professionele uitleg.


Meld je aan via de mail en geniet mee ......

Morgen om 10 uur gaan we weer open. Er is een Bee en voor morgen staat de Farah Fielke middag gepland.

Helaas zijn de boeken van Sarah, "The Grasshopper "en de "Simpel Folk" nog niet binnen. Iedereen die een boek besteld had heeft hierover een mail van ons gehad.

We zullen dus helaas de bijeenkomst van morgenmiddag een maandje moeten uitstellen.

groetjes

Wietske