dinsdag 12 mei 2015

Voor het allerlaatst


Laat ik jullie mijn Stonefields zien.

Niet meer in z'n geheel want dat gaat niet meer



Maar de banen zitten er aan


De 4 harten in de hoeken zijn het sluitstuk


Die zijn al klaar maar moeten er met precisie ingezet worden, en daar was ik gisteravond te moe voor.


Vandaag maak ik een afspraak met Elly Prins om hem er heen te brengen, zodat hij ruim voor 7 augustus klaar is.

Voor het allerlaatst:

Hebben we gistermiddag toch nog stoffen gekocht omdat de winkel een beetje leeg werd. Allemaal Marcus Brother stoffen. 


En natuurlijk zijn er al heel veel nieuwe rollen besteld voor straks, maar voor de komende weken staan er dus toch nog nieuwe stofjes klaar.


En, omdat dit de laatste maand is dat we een winkel-atelier-en-eetkamer- in-één hebben krijgen jullie deze laatste weken tot 6 juni alle producten, behalve 

op de cursussen, workshops en de BOM's



10 procent korting!!!

Wat zou ik nog graag zo'n dagje als gisteren hebben met mooi weer. En dat je op een dakterras ook heel veel moois kunt hebben om van te genieten……



Dit is het uitzicht vanuit onze slaapkamer.

Paradijsje in de binnenstad.

(We zijn deze week gewoon open, morgen en vrijdag is er een Bee, dus kom gezellig binnen als je zin hebt)

fijne dag

groetjes

Wietske