maandag 18 mei 2015

Iets…..


Van mijn kleinkinderen wil ik graag in de winkel hebben. Iets wat ik gemaakt heb in aanloop naar de verbouwing en inrichting.


Het patroon heb ik al een poosje in huis


En het is heel erg leuk om er gedeeltes van te gebruiken.
Het hart is prachtig, het huisje leuk, maar de ooievaar zal bij ons wel niet meer langskomen

Die moet zijn best maar doen bij ons nageslacht.


Deze fase past beter bij mij…….


En de kleurtjes. daar was ik ook snel klaar mee. Het moet passen bij de winkel.


En aangezien ik helemaal van het crazy quilten ben moest het hart daarmee gevuld worden.


En met hartjes van alle kindjes één
en een sterretje

Eens kijken hoe het vandaag verder gaat…..


Jullie zijn natuurlijk heel benieuwd hoe het met mijn Stonefields afloopt.


Prima dus, de biezen zitten er weer om en een geluk bij een ongeluk: deze kleur is veel mooier dan de gele.

De komende week zal Tineke de randen er aan naaien. Ze heeft weer tijd over:)

Omdat:
ze de hartjesquilt waaraan ze een heel jaar 

zou 

werken


Nu al klaar heeft. De foto's kwamen na middernacht binnen, volgens mij heeft ze niet veel geslapen.


Hij is schitterend geworden. 
Chapeau!!!!!

(Hij mag straks even in de winkel hangen, heeft ze beloofd)

Fijne dag

groetjes

Wietske