woensdag 2 januari 2013

Best wel een suf dagje


Ik blijf nieuwjaarsdag toch wel een suf dagje vinden hoor. 

Niet zo erg als vroeger toen je enige vertier de televisie was met eerst het nieuwjaarsconcert uit Wenen en daarna de beelden van het ski springen vanuit Garmisch Partenkirchen.

O, wat was je dan blij dat de dag weer om was en het "gewoone leeven" weer begon.

Nee dan Wieteke en Geert. Die hebben pas lol gehad. Misschien herinneren jullie je hen nog van juni afgelopen jaar. Toen trouwden ze en mochten wij gedurende 2 dagen hun bruiloft meemaken. (Wieteke is een kind van zusje) Zij hadden in de oudejaarsnacht een feest met als titel O en N ( oud en nieuw). Zij hebben er de volgende invulling aan gegeven:

OOSTERS EN NERD

Nerd


Oosters


Omdat ik me gisteren een beetje verveelde, ik kan helaas met mijn schouder nog steeds niet al te veel en al te lang doen, zat ik te bladeren in mijn oude tijdschriften op zoek naar iets leuks en herkenbaars.




Dit was dus blijkbaar de
volslanke grootmoeder in 1941


Gelukkig heb ik vandaag weer afleiding, ik word om 11 uur verwacht bij de fysiotherapeut.

Ik geloof niet dat deze bewegingen
 er nog ooit van komen



Boodschapjes doen, fietsen, ach de dag is zo weer om. Ik wil trouwens nog graag even naar het tuincentrum, kijken naar de aanbiedinkjes. Ik hoop eigenlijk ook een krans te vinden  a la Supergoof. Die vind ik zo mooi! Het lijkt me heerlijk om dierbare spulletjes te sparen en ze er aan/in te hangen. Ik houd jullie op de hoogte of het gelukt is.....

 Gelukkig is mijn lief thuis al zal hij wel aan het werk moeten. En appliceren dat gaat gelukkig goed met een hele dunne naald en heel dun garen. En er ligt genoeg om te appliceren. Maar ik wil ook zo graag weer eens wat anders doen. Er liggen zoveel projectjes te wachten. 

Gelukkig is de fysiotherapeut erg tevreden en hij heeft me verzekerd dat het weer helemaal goed komt.

Over een dag of 10 gaan middelste en ik weer mee met jongste naar de bruidsmodezaak om een (waarschijnlijk) definitieve keus te maken.

Ik denk dat ik haar onderstaande foto nog maar even toestuur. Ik vind vooral de broek erg geschikt voor de bruid




Fijne dag

groetjes

Wietske