dinsdag 8 december 2015

Voortgang….

Soms heb ik even geen zin in apppliceren

Vooral als het zulke grote stukken zijn. Is meer een TV werkje vind ik, niet voor overdag.

Deel 12 van de Jules. Prachtig blok maar heel veel werk.

Ik verheug me erop om hem "af" te zien.


Dan is er niks leuker dan een paar blokken voor te bereiden van de AWS (Antieke WeddingSampler van Di Ford)


Het liefst 2 tegelijk in verband met de broodnodige variatie


Wel heel onhandig dat deze patroontjes er allemaal maar half op staan want ik mis vaak het inzicht om het goed te doen, vooral de letter H kost even denkwerk.


Maar uiteindelijk had ik alles keurig klaar en opgeborgen in een blikje.


Waarvan we er een heleboel binnen hebben gekregen


in alle soorten en maten


Na de oh's en de ah's ga ik weer dapper verder,


nu met paternoplaat. Daar ben ik ook gek op.


Aan het einde van de dag liggen er weer 2 blokken klaar


om in elkaar gezet te worden.
Heerlijk, ik heb er zin in.


Och, en kijk nou. 2 grote jongens met veel lawaai soms, je zou er toch……..


Koen niet hoor!

Nog geen maand oud en hij weet nu al hoe hij zich moet afzonderen.

je trekt gewoon je muts over je ogen…..


Gelukkig gaan ze overdag naar school…….

Rust in huis voor baby en mama.

Morgen gaat de winkel om 10 uur weer open en is er een Bee.

Voor mij nog een vrij dagje.

Kan  ik vandaag mooi de blokken in elkaar zetten.

Fijne dag

groetjes

Wietske