dinsdag 29 december 2015

Dit is wat wij willen…...

Eén van de vele leuke reacties op FB gisteren.

Het liefst met z'n allen boven een mooie quilt staan, we willen hem voelen, ervaringen delen, we willen bewonderen, keuren, we willen weten waar de oneffenheden zitten want van fouten spreken we niet


en we willen uitleg hoe iets tot stand gekomen is.


We willen vooral ook ontmoeten:

Juud (klik), Lz'tje, zusje van Juud, vriendinnetje Tineke, mijn zusje en ik.

Een heerlijke dag waarop wij veel moois te zien kregen. Ook LZ heeft de Burnt bijna af en ik slurpte de informatie op.

De Burnt is leuk om te doen, niet moeilijk.

En als je een ster te veel hebt, wordt dat gewoon je label. En als er toevallig tekst op moet, hang je de eieren gewoon wat lager.

Hoe simpel.


Moet je eens kijken hoe mooi. Als hij klaar is mag hij ook een poosje logeren in Den Bosch. We hebben al een muur gereserveerd.


Er heeft zich al een aardig groepje gemeld dat de Burnt in Den Bosch gaat doen. Op iedere 2e donderdag van de maand komen we bij elkaar om er aan te werken, gewoon in Bee-vorm. Geen verplichtingen verder.

En er komen een aantal vrijdagavonden als Juud bij ons logeert. Ook in Bee vorm. Geen verplichting en

 GEEN LES……….. 

(Maar Juud weet stiekem natuurlijk wel heel veel) 

:)

De enige verplichting is het boek van Di Ford.
Dat heb je nodig.


We willen ook graag op de valkuilen gewezen worden want die zitten in iedere quilt.


En we willen vooral ook de lapjes in de quiltkamer boven zien. 

Juud brengt momenteel de voorraad op orde voor een nieuw project waar ze in januari mee begint. Het duizelt mij als ik hoor wat er het afgelopen jaar allemaal af gekomen is.
Dan mag je gewoon weer met nieuwe dingen beginnen.


Heerlijke duidelijke uitleg toch weer. Het klinkt toch allemaal zo logisch.




We wilden ook alvast een oliebol. De eerste van dit jaar…….


Het was een heerlijke onbezorgde (vakantie) dag, ik heb genoten.

Fantastisch om je hobby, en in mijn geval ook mijn werk, zo te kunnen delen met gelijkgestemden.
Juud, bedankt voor je gastvrijheid en vooral voor je heerlijke - zelf - in - elkaar - geknutselde - salade.

Hij was verrukkelijk!!!!

Morgen komen hier vriendinnetjes helpen met - van - alles - en - nog - wat.
De winkel is dus

open 

morgen, woensdag 30 december

Mocht je nu zin hebben om langs te komen omdat je dat gezellig vindt of omdat je dringend iets nodig hebt………


fijne dag

groetjes

Wietske