zondag 27 december 2015

Tijdens de kerst

Je kunt natuurlijk geen kant op als je geen schoenen hebt……….


Dan verwacht je gewoon, nee dan reken je erop, dat de gasten met kerst naar jou toekomen.


En dat deden we

inclusief foute trui


en de nostalgische trein


die het nu gelukkig wel deed


Er moest nog even iets aan de muur gehangen worden en dus had Herman zijn boormachine achter in de auto liggen.

Die ligt daar (bijna) altijd trouwens


terwijl ik Isabel de nodige verhaaltjes voorlas


We liepen naar het Vrijthof, waar het erg rustig was


En schoonzoon zorgde voor een heerlijk kerstdiner bij kaarslicht


Wij hoefden niet naar huis, maar sliepen  in een hotel, in de stad, zodat Valentijn en zijn mama
 's ochtends nog even konden komen ontbijten voordat wij weer verder gingen.


Omdat ons rondje Limburg nog niet af was.
We werden verwacht dicht bij het Drielandenpunt op 2e kerstdag.


vorig jaar nog gewoon klant, nu ook vriendin….


En o, wat wonen ze er prachtig


we konden gewoon buiten zijn,


en we aten er met de tuindeuren wagenwijd open.


Ook de vrouw des huizes is enthousiast Stonefieldganger


al doet ze het rustig aan.
Ze geniet van de blokken.


Wat bijna niemand kan kon ik dus wel.

Zomaar met kerst de winkel in en rode stoffen kiezen voor de Burnt.


Ik ben nooit zo van rood, maar deze combinaties vind ik echt prachtig.


3 cadeautjes had ik nodig, 2 voor Limburg want we bezochten nog een vriendinnetje in Limbricht. 
Al jaren mijn vriendin, nu ook klant want inmiddels volgt ze workshops, heeft net de Dear Jane lessen van Juud afgerond en ze doet vanaf volgende week mee met de Mand van Jules.


Helaas geen foto's want het was echt een bliksembezoek.

Gewoon vergeten.

Ik wilde weer naar huis want Britt en Saartje waren alleen, en dan word je toch onrustig.
Ze hebben het prima gedaan.

1 cadeautje nog voor morgen……


Herman heeft zich suf gesneden in het
R*O*O*D*


Maar daarover later meer.

Fijne zondag, want dat is het hoor. Je zou toch gewoon met de dagen in de war komen.

groetjes

Wietske