donderdag 31 december 2015

Even de balans zoeken…...

Ze kwamen hoor gisteren

grote groep in het cursuslokaal


Kleine in de keuken


Oliebollen voor de middag


En in no-time werden er stapels FQ's gevouwen en van een bandje voorzien.

Allemaal alvast voor de beurs in Zwolle in februari.


Gezellig lunchen met elkaar

verhalen en heel veel plezier maken


Suus is van het etaleren


En dus de kerstversiering er uit


zodat de sneeuwmannen er in kunnen


Eigenlijk zijn we na de middag al klaar maar de vriendinnen willen nog niet naar huis
Hebben jullie nog meer te doen?

Nou………..

Balansen!!!!


Oh dat willen wij wel hoor, scheelt jullie lekker in tijd


Wij hadden op slag


Ontzettend veel


en hele serieuze


werknemers in dienst


Pakketjes worden alvast voorbereid, zodat we straks niet voor verrassingen komen te staan.


's- middags thee en oliebollen en een bedankje in natura.


Lieve vriendinnen, hartstikke bedankt voor jullie hulp. Wij kunnen de rest van de vakantie, dank zij jullie hulp, heerlijk achterover leunen.

Volgend jaar weer?

We gaan lekker genieten van de komende vrije dagen.


Heel veel groetjes en een heerlijk uiteinde van 2015 gewenst,

En uiteraard wensen we iedereen alle goeds en vooral gezondheid

voor 

2*0*1*6!!!!


Herman 
en 
Wietske

(6 januari gaan we weer open en beginnen we met de Bee die tot 15.00 uur duurt.
Ik heb de agenda al weer ingevuld, dus kijk daarin voor de nodige info. Vanaf volgende week zijn we ook op donderdag geopend.)

16 opmerkingen:

Tineke zei

wat hebben jullie veel werk verzet, SUPER

Annie Derks-Scholten zei

Oh Wietske wat een gezelligheid bij jullie in de winkel en wat heerlijk al die hulp! Daar had ik zomaar aan mee willen doen. Geniet vandaag maar lekker na met Herman! Een fijne jaarwisseling gewenst! Lieve groet Annie

Tineke Machiela zei

een gezellige jaarwisseling en een goed en creatief 2016 voor jullie..

miekequilt zei

Helemaal met Annie eens, zo'n dagje helpen lijkt me geweldig. Haha, ik denk dat de meeste lezers dat wel willen.
Ik wens jou en Herman , jullie familie en je lezers en al die leuke hulpen een goed, gezond en creatief 2016!

Villa Zeezicht zei

Geweldig al die enthousiaste hulptroepen, wat heerlijk om dit zo samen met elkaar te doen! En volgend jaar kom ik zeker een keer langs, ik hoop binnenkort al :) Een fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor 2016!! Lieve groet!!

Anoniem zei

O, wat vond ik het jammer dat ik niet kon komen helpen!! Wat een gezelligheid. Heel goede jaarwisseling gewenst en al het goeds voor 2016. Hopelijk tot a.s. woensdag bij de Nieuwjaars bee.

Lieve groet vanuit De Betuwe,
Elise

Floor zei

Wat heerlijk al die hulp in de winkel.
Nu lekker oud- en nieuw vieren!
Ik wens jullie een gelukkig en gezond jaar en een goed jaar met de winkel.

wilma oud zei

Wat fantastisch dat al die vriendinnen jullie hielpen, maar jullie zijn zelf ook zo'n schatten van mensen, dat men graag iets terug doet. Ga lekker achterover leunen en genieten van je familie, alhoewel ik niet geloof dat jullie achterover zullen leunen. Bezige bijen. Lieve groet, Wilma

Marguerite zei

Zie dat ik flink moet gaan sparen voor de beurs in februari. Hihi... Heb er nu al zin in. Maar eerst nog de jaarwisseling. En ach de tijd vliegt. Beste wensen...

Angelique van Rijzingen zei

Lieve Wietske en Herman,
Ik heb het met veel plezier gedaan en zeker weten dat jullie volgend jaar weer op mij kunnen rekenen.De beste wensen.
Liefs Angelique

Saskia Smit zei

Dat is een gezellige drukte zo op het einde van het jaar.
Leuk!

Ineke zei

Heerlijk zoveel hulp.
Wens jullie een goede jaarwisseling en heel veel succes en creativiteit voor 2016

Martine zei

Fijne jaarwisseling Wietske en de beste wensen voor 2016.

Johanna Faber zei

Vanuit Zweden wensen wij, jullie een heel gelukkig Nieuwjaar en een heel gelukkig en gezond 2016

Liefs Joke

Atelier Hartendief zei

Beste wensen voor het nieuwe jaar!
Groetjes Marijke

Annie Kingma.Bonnema zei

Het is al de eerste dag van het nieuwe jaar.
Fijn zoveel hulp en gezelligheid.
Wens jullie een heel goed en creatief 2016 toe.
Veel Geluk en Gezondheid.
Mogen we weer genieten van je heerlijke blog brieven
Groetnis Annie