maandag 14 december 2015

Ha, heb jij mijn oma gevonden?

Dat was wat mijn oudste kind gisteren tegen Fedde zei.

Ik wilde naar mijn  moeder toe, en ons oudste koppel gaf aan ook mee te gaan vanuit Gouda.

Met kinderen…..
En de jongens mochten mee naar boven in de lift.


Op de gang, vlak bij mijn moeder's kamer is een volière.
De jongens vonden het prachtig


En dan begint voor mams het grote genieten.

Kleine kindjes, helemaal geweldig!!!
Fedde, kopie van zijn papa en Pepijn, heerlijk klein jongetje die best wel heel erg lang bij haar op schoot wilde zitten.


De stal werd uitvoerig bezocht


Heerlijke ruimte voor de jongens om te spelen


2 dozen lego waren er mee gekomen. Herman's ogen glinsterden want hij is er gek op.
Van de helikopter werd in rap tempo een boot gemaakt.


En zonder jas terug naar de auto. 

Het is maar raar weer zo in december.

We hebben genoten, mijn moeder was zo blij.

4 generaties bij elkaar, we hebben er foto's van gemaakt hoor.


Wij haalden de kers op de taart nog even op in Kampen, we moesten ergens in een kerk zijn.


Zelfs de plaatselijke politie kon ons niet helpen, er zijn in Kampen ruim 30 kerken hoorden wij.


Maar gelukkig vonden we het en konden we genieten van prachtige muziek


Orgel, orkest, koor en solisten, allemaal gedirigeerd door mijn broer.
Zo knap en prachtig uitgevoerd.


Onderweg naar huis foto's uit Maastricht.


Jozef en Maria zijn er weer helemaal klaar voor.


En Isabel, die ook nog een weekje in een B&B verbleef met haar ouders, omdat de verbouwing toch best wel lang duurt, is ook weer thuis.

Haas slaapt weer op haar eigen vloer.
Haar schoenen naast het bed….


Ik ga de verwarmingsman eens even bellen, de radiator lekt.

Hopen dat het snel opgelost wordt.


En ik hoop eindelijk weer eens te kunnen handwerken vandaag en morgen.


Fijne dag

groetjes

Wietske