dinsdag 17 maart 2015

Zelf handwerken? Wat is dat eigenlijk?

Dwars door  alle drukte heen

gingen de afspraken in het atelier ook gewoon door,
en was het zelfs gezellig druk in de winkel zaterdag


Er was een Bee op vrijdag


met weer zulke ontzettend leuke resultaten
Jane en de Stonefields lopen ook hier door elkaar en dat is echt zo leuk.


Helemaal geen moeilijk blokje hoor het was een eitje


 Isabel ging als een tornado door het huis heen, niets en niemand ontziend en Saartje en Britt moesten het soms behoorlijk ontgelden.
De communicatie tussen hen en haar was verbazingwekkend en we hebben er van genoten.


En als het Isabel en ons allemaal iets te veel werd, was baby TV een uitkomst, waarbij de la onder de computer diende als "selfservice bij verveelmomenten"


Dan hadden de volwassenen even rust…..


Het atelier was in de laagste regionen geheel ontmanteld zodat ze vrij spel had in de achterkamer. Schuifdeuren dicht en er ontstond een prima speelplek.


En kwam er weer veel moois langs


Ik heb genoten 

  
van alle blokken.
de kangeroe die Susan speciaal voor ons ontworpen had


en het enthousiasme


Er kwamen blogvriendinnetjes uit Friesland. Ze hadden steeds geroepen dat Den Bosch "Zo Ver" was.
En nu kwamen ze en volgens mij viel het allemaal reuze mee.

(Sorry meisjes maar het licht viel niet goed op jullie)


Marguerite (klik) en Brigitta (klik) hartstikke leuk dat jullie er waren!!!!
Als ik jullie verslag lees zie ik pas echt goed hoe leuk den Bosch eigenlijk is.


We gingen nog zingen zondag. Heerlijk, lekker iets voor ons zelf
en
We kwamen ook nog op de lokale TV.


En nu?
De rust is weergekeerd, schoonzoon herstelt goed. Maar het zal nog een poosje duren voordat hij Isabel weer dragen kan.
er moet gerevalideerd worden, maar dat kan hij verder thuis ook.
Ik zal er vaak even heenfietsen om te kijken hoe het gaat. Jongste gaat eens proberen of Isabel even iets vaker naar de crèche kan zodat ze haar handen een momentje vrij heeft.


Gisteravond hebben we tot in de late uurtjes het huis weer aan kant gemaakt, alles weer in de "oude staat hersteld"

Ik kom overal duploblokken tegen……

Het is heerlijk om weer met z'n tweetjes te zijn.
Maar o, wat is het een feest om zo'n klein meisje in huis te hebben, ondanks de drukte en het geregel mis ik haar nu al weer.


Gelukkig is ze dichtbij en zaterdag gaat ze mee naar Groningen. Haar overgrootmoeder van 90 jaar zal verbaasd zijn dat er uit dit hele piep -piep kleine meisje, waar we haar steeds foto's van hebben laten zien, zo'n prachtig kind groeit.
En gelukkig komen Fedde en Pepijn ook mee naar Groningen, ik heb hen al veel te lang niet gezien.

Laurens en Valentijn blijven lekker met hun paps thuis, Maastricht-Groningen is voor jonge jongens wel heel erg ver.


Ik ga vandaag maar eens kijken hoever ik ben met deel 10 van de Stonefields want ik heb echt geen idee……

fijne dag

groetjes

Wietske