dinsdag 3 maart 2015

Veel…….

Zusjes die elkaar een dag ontmoeten

Eén uit Groningen, één uit Arnhem


Eén uit Zwolle
en
één uit den Bosch


Zij winkelden graag voor zich zelf


en met elkaar


Ik was geïnteresseerd in een andere afdeling


En als je dan tot in de late uurtjes nog in die stad zit…….
Dan moet het wel ontzettend gezellig geweest zijn.

En voor dat iedereen weer terug was in Groningen, Zwolle, Arnhem in Den Bosch…….


Voor het eerst sinds jaren zat ik weer in de trein en dus permitteerde ik mij om 1e klas te reizen. En ik wist niet dat het er tegenwoordig zo luxe is.


En in tegenstelling tot zusje
 dat haar handwerkje bij zich had


had ik vooral leesvoer bij me.
waar ik overigens ook nauwelijks in gekeken heb…


Gelukkig had ik hier geen last van. Ik moet er niet aan denken. Als je met vakantie gaat moest je zelfs met je koffers in de bus naar Schiphol. Wat zal het in Utrecht een chaos geweest zijn.

Maar er was gratis koffie en thee, werd er omgeroepen……..
Als compensatie voor de overlast.

Heerlijk dat wij Utrecht alle 4 konden vermijden.


Vandaag maar eerst eens heel goed uitrusten van een heerlijk maar heel vermoeiend dagje.
We zijn tenslotte geen 30 meer!

groetjes

Wietske

19 opmerkingen:

Else zei

Geniet nog lekker na van je heerlijke zussen dag!!

Annie Derks-Scholten zei

Wat een heerlijk dagje was dat met je zusjes, echt genieten zo te zien. En reizen met de trein? Perfect! Hebben wij de vorige week met onze kleinkinderen gedaan, echt een aanrader. Zo gezellig. Fijne dag, ik ga vandaag naar mijn moeder. Lieve groet

Cisca Heiden van der zei

Wat heerlijk om drie zussen te hebben, en af en toe zo'n leuk uitje.
En wat lijken jullie op elkaar!
Lekker uitrusten en nagenieten maar!

Annelies zei

Gezellig zo'n dagje. Ik heb één broer. Is toch denk ik anders.

sylvia zei

gezellig, hoor, ik heb zelfs niet 1 zusje.....:)

Wilma Kuin zei

Wat fijn met al die zusjes,..
Wat woont 1 zusje in een fijne stad!!
:o)

Martine zei

Wat heerlijk om zussen of een broer te hebben. Kun je nog eens herinneringen aan thuis delen.

Marguerite zei

Om vanuit het hoge noorden naar den Bosch te gaan met de trein moeten we echt via Utrecht. We zijn druk aan het plannen. Dus als de trein netjes blijft rijden zie je ons snel.

marga zei

Heerlijk zo'n dagje samen en ook heel erg fijn dat je Utrecht kon vermijden.
Groeten
Marga

Sonja Snijder zei

Wat ben jij rijk met 3 zussen! Ik heb alleen een broer en hoewel die lief is had ik zó graag een zus gehad. Gelukkig heb ik mijn meiden wel 2 zussen kunnen geven. En een broer, waar ze natuurlijk ook gek op zijn :-)

Truus zei

Geweldig de tekst-onweerstaanbaar- achter de hoofden van jou en je zus!
Heerlijk een dagje met z'n allen op stap!
rustige dag!
groetjes,Truus uit Drenthe

patricia zei

Lekker hoor zo'n zussendag :-)

Trui zei

Heerlijk, zo'n zussendag! Ik heb er maar 1 en helaas geen goed contact daarmee...
Gelukkig wél met mijn dochter , waar ik dan ook zaterdag héérlijk een dagje mee geshopt heb. Lekker luxe ook, zo'n 1e klas treinreis! Moet ik volgende keer ook maar doen, want vorig week was voor een groot deel staan en proppen, toen ik (voor het eerst in jàren) weer eens van de diensten van de NS gebruik maakte....:(

quilting Jeannet zei

Leuk hoor Wietske zo,n dagje, en wat een mooie krullenbollenzus zie ik daar zeg, prachtig haar.

Floor zei

Gezellig zo met die zussen op stap. En die trein.... ik ga regelmatig met de trein, maar zoveel luxe heb ik nog nooit gezien, ook niet in de 1e klas.
Maar wat heb je aan luxe als ie weer eens niet rijdt! Fijn dat jullie er geen last van hadden, maar nu rijdt alles weer.

Ineke zei

Gezellig zoveel zussen hé? Ik heb er 4 ;-)

Anny zei

Wat ben je rijk met zoveel zusjes! De gezelligheid spat er vanaf!

Bed, breakfast en quilts zei

Zussen met elkaar; voel je je weer 18 ,toch?

Anoniem zei

Wat gezellig zo, zussen met elkaar. Ik heb maar 1 zus en dat is gelukkig ook heel gezellig. Fijn dat jullie geen last van de treinstoring hadden. Ik moest vandaag naar Schiphol en onderweg was daar ook een storing. Ben via een alternatieve, langere route er wel op tijd gekomen.
Groetjes, Lenny