zondag 29 maart 2015

Is 3 keer echt wel scheepsrecht?

In dit geval gaat het voor mij helaas niet op.
Voor de vierde keer deze winter ben ik in de ban van de griep en ook dit keer is er geen ontkomen aan. Al 3 dagen hoge koorts en pas nu begint het een beetje te zakken.

Mede om die reden, en omdat het toch ook Pasen is, hebben we besloten om vrijdag en zaterdag het atelier te sluiten, zodat we een heel lang weekend hebben om bij te tanken.

Voor de uitgifte van de Stonefields en de Jules maakt het allemaal niet uit, er is voldoende hulp aanwezig, 
met dank aan mijn vriendinnetjes die beschikbaar zijn.

Woensdag kunnen jullie deel 7 gewoon ophalen in de winkel vanaf 1 uur, en mocht je nou van plan geweest zijn om komend weekend langs te komen laat het dan weten via de mail, we sturen het deel dan gewoon op met  de andere enveloppen die op 1 april op de post gaan.

De Jules staat gepland voor donderdag, ook dat is allemaal geregeld en alles ligt klaar dus jullie zijn gewoon welkom.



En het was allemaal zo gezellig deze week, een leuke Bee op woensdag,

Waar Marijke liet zien dat ze ook heel goed kan haken


En Mieke mijn cirkel graag even wilde gebruiken voor een beter overzicht


En Jeanne die hardanger combineert


In het borduurwerk van Jane


Maar eigenlijk was ik er met mijn gedachten al niet meer helemaal bij


en maakte ik met tegenzin dit blok af.


Deze was al af.


En, o ja we zijn tussendoor ook nog even naar de keukenman geweest.
Onze keuken boven wordt verplaatst naar beneden.


En we krijgen boven een nieuwe keuken met een nieuwe vloer.
Er zal heel erg veel stof en puin afgevoerd gaan worden omdat er een stuk van de tussenmuur uitgebroken wordt,

Jullie kunnen je denk ik wel voorstellen dat we deze zomer een poosje dicht gaan.


Zo'n gasfornuis en dan in het crème natuurlijk. Voldoende pitten voor mijn vegetarische kinderen maar ook weer niet te veel want ik ben nou eenmaal niet echt van het koken.


Dit leuke rijmpje wil ik jullie niet onthouden, ik wou dat ik hem in mijn keuken had…….


Houden jullie de komende dagen de agenda goed in de gaten? Van bloggen komt niet zoveel en ik kruip ook nu mijn bedje weer in.
Voor woensdag stuur ik jullie nog de foto's van de blokken van deel 7 van de Stonefields zoals jullie gewend zijn.

groetjes

Wietske


24 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Nou Wietske, dat was nog een heel blog, ondanks dat je ziek bent.
Heel veel beterschap wens ik je!

Joan Ottevanger zei

Het moest er een keer van komen he . Je bent zo verschrikkelijk druk bezig de laatste tijd, dan heb je gewoon minder weerstand. In iedergeval beterschap het weer werkt ook niet mee.

Heleni van Til zei

Je kunt zo'n tekst volgens mij bestellen ergens in plakletters. Ik heb een aantal letters en cijfers boven mijn kookplaat.
Ik heb wel een adresje voor je.
Nogmaals veel beterschap hoor.

els b zei

En nu een keer goed uitzieken want jij bent zo'n bezige bij dat je jezelf een beetje voorbijloopt! Zo, dat was een hele zin! Het allerbeste!

Hennie zei

Drie keer is echt te veel Beterschap, hopelijk heb je de eerste jaren de griep aan je voorbij.

Fijne zondag Hennie.

Floor zei

Iedereen heeft weer mooie dingen gemaakt zie ik.
Een nieuwe keuken... wat een mooi fornuis is dat! Zal een hoop drukte geven allemaal, daar moet je nu nog even niet aan denken.
Doe maar lekker rustig aan, hoop dat je snel weer beter bent.

Elma zei

Wietske@ elke dag lees ik je blog en vaak denk ik "over hoeveel personen gaat dit?"
Allen de verbouwing en alles bedenken is al een dagtaak, wat zal het allemaal mooi worden. Het opa en oma zijn, de winkel, de workshops enz. Geniet van de Paasdagen en hopelijk dat je van het zonnetje kunt genieten op jullie terras.

Annie Kingma.Bonnema zei

Beterschap, en ook eerst echt beter worden. Dan kan je er weer tegen aan
na de Pasen
Groetnis Annie

betty prins zei

Oh oh Wietske, 4 x is echt te erg.., ziek alsjeblieft goed uit met Pasen.
Hoewel ik hoop dat je er ook nog van kan genieten met de kleintjes eieren zoeken...

Ageeth Dorsman zei

Heel veel beterschap gewenst, Wietske, en neem de tijd om goed uit te zieken, want zo te lezen zul je al je energie de komende drukke tijd hard nodig hebben. Maar uiteindelijk wordt het natuurlijk allemaal helemaal geweldig (dat fornuis heb ik vorige week overigens uitgebreid info over ingewonnen, dus ik hou in de gaten hoe hij jou gaat bevallen...).
Groetjes van Ageeth

Villa Zeezicht zei

Ach arme, het is ook wel heel erg veel dat je voor je kiezen krijgt, hoe leuk het ook allemaal is.. Geen wonder dat je misschien wat extra vatbaar bent. Gooi lekker de tent maar dicht en neem je tijd om goed te herstellen!! Hou je goed en beterschap! Lieve groet!!

Marja zei

Van harte beterschap gewenst.

marga zei

Ik wens je beterschap en wens je fijne en rustige paasdagen toe.
Groeten
Marga

Evelyne zei

O,o Wietske ik ken het gevoel van ziek zijn maar al tegoed deze winter, was er voor mij ook geen ontkomen aan.
Veel beterschap.
Je krijgt wel een prachtige keuken!

Liefs,
Evelyne

Anoniem zei

Beterschap en denk nog maar eens na over de aga want als je niet zo van koken houd heb je er vrij weinig aan, heb ik van iemand die spijt heeft van de aanschaf.

Gr Jellie

Wietskes Quilts zei

Hoi Jellie, om die reden krijgen wij geen Aga maar een Falcon......

quilting Jeannet zei

Beterschap Wietske, klinkt niet zo goed hoor, de Falcon wel, ik heb hem in crème, erg mooi fornuis, je zal hem wel zien als je komt.

Cisca Heiden van der zei

Veel beterschap, ik hoop dat je je gauw weer goed voelt.
Wat zie ik mooie dingen op je blog, vooral die applicatieblokken vind ik zo mooi!
Je krijgt het flink druk de komende tijd, wel heerlijk zoveel moois, en dat fornuis, schitterend!
Groetjes, Cisca

Sis Voorn zei

Beterschap !!!
Volgens mij had ik deze winter een gouden tip gekregen, Angocin tabletten ( oostind.kers en mierikswortel ) niks gehad... of was het het placeboeffect... geen idee.... maar niet ziek dus !

Anoniem zei

Beterschap , ziek maar lekker uit. Kus, Liesbeth.

Annie Derks-Scholten zei

Ziek maar eens goed uit en dan nog een weekje extra en dan kun je er weer tegen. Echt doen hoor!
Prachtige keuken wordt dat en jou blokken ook prachtig mooi. Trouwens dat van de andere meiden mag er ook zijn, heb je helemaal goed. Liefs en beterschap.

Elza zei

Waardeloos , beterschap en goed uitzieken.

Anny zei

Inmiddels zijn we weer wat dagen verder. Ik hoop dat je weer wat opgeknapt bent. Je hebt ook zo'n drukke en emotionele tijd achter de rug. Dat vreet aan je weerstand.
Beterschap! Anny.

wilma oud zei

Lieve Wietske, het is een beetje vals. Degene die de griepvirus uitdeelt, doet dat niet eerlijk. 4 keer in 1 winter!!!! Niet aardig. Ik wens je in ieder geval goede beterschap.
Donderdag kom ik de BOM van de Jules ophalen en breng mijn zus uit Uruguay mee. We hebben elkaar 33 jaar niet gezien en nu logeert ze 14 dagen bij ons. Zij heeft me tot het quilten gebracht. Zelf is ze er heel ervaren in.
Wat zal jullie nieuwe keuken boven een droompje worden (ik ben wel van het koken) en beneden zal die ook zo gezellig worden. Nogmaals, veel beterschap. Lieve groeten van Wilma