woensdag 11 maart 2015

Wisten jullie dat:


Wij vanaf vandaag gaan starten met onze eigen webwinkel?

Links bovenaan zit een linkje. We hebben hem voor het grootste gedeelte gevuld, maar er zal nog wel meer bij komen.
Losse stoffen zullen er niet in komen, wel de pakketjes die we eventueel aanbieden

Hij is uitvoerig getest en hij doet het!!!!!!


Theo, vele malen dank voor al het werk dat je er de afgelopen maanden ingestoken hebt.

GEWELDIG!!!!!


Wisten jullie dat:

Er op de paasworkshop van komende woensdag nog 1 plaatsje vrij is en dat er op zondag 22 maart bij Betty Prins nu geen plekjes meer open zijn?

Zie onder projecten voor de details.




Wisten jullie dat:

Wij gisteren besloten hebben om zaterdag 

21 maart

dicht te zijn!!!!!!!

Mijn mams wordt precies op die dag

90 jaar 

en we willen graag allebei naar Groningen om haar te feliciteren.


Wisten jullie dat:

Wij vandaag open zijn van 1 tot 5 uur?


En dat er straks om 10 uur weer een Bee is?


Fijne dag
en groetjes


Wietske

15 opmerkingen:

Annie Derks-Scholten zei

Wietske, wist je dat ik er aan kom...tot straks. Wat een nieuwtjes allemaal!

Sonja- Sezoentje zei

Wat leuk, jullie eigen webwinkel. Heel veel succes en een mooie dag vandaag samen,
Liefs, Sonja

Judith zei

Helaas kan ik niet zeggen dat ik eraan kom, jammer. rond tien uur zit ik in de verslagen, ook leuk, maar anders. jullie een hele fijne dag

wilma oud zei

Gefeliciteerd met jullie nieuwe webwinkel. En wat hebben jullie weer veel leuke dingen te bieden. Fijne dag nog. Groetjes Wilma

Elizabeth Pienaar zei

Dear Wietske,
What a wonderful reason for not opening the shop on 21 March! I send my very best wishes to your Mother on the celebration of her 90th birthday. May it be a wonderful day not just for her, but also for you as family celebrating with her.
All the best
Elizabeth in Cape Town

Marja zei

Gefeliciteerd met de webwinkel. Ziet er mooi uit.

Marguerite zei

Jippie een webwinkel. Als de computer zo aan gaat kom ik bij je kijken. Koop niks, want als alles goed gaat komen Brigitta en ik vrijdag bij jou om het hoekje gluren en alles in het eggie bewonderen...

Anoniem zei

Mooie winkel maar wel erg aan de prijs.

Gr Elma.

Ieke zei

Gefeliciteerd! Super hoor dat je nu ook een webshop hebt.

Ageeth Dorsman zei

Wat fijn, een webshop! En hij doet het echt heel goed, want ik heb al heerlijk zitten rondsnuffelen in je winkeltje.
Groetjes van Ageeth

Truus zei

Joepie een webwinkel--gefeliciteerd!
Als je nu nog maar tijd overhoudt voor je eigen handwerken.
Ga zo kijken in je webwinkel
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

miekequilt zei

Gefeliciteerd met je webshop. Superhandig. Maar ik raad iedereen aan toch ook naar de winkel te gaan, wan tdie is ook zó leuk!!

Marjan zei

Wat leuk dat jullie nu ook jullie eigen webshop hebben, Wietske. En wat voor een: zo leuk! Gefeliciteerd! Wat bijzonder dat je moeder op 21 maart 90 wordt… Mijn moeder was ook op 21 maart jarig! Ze zou dit jaar 88 geworden zijn… Ik wens jullie nu alvast een fantastische dag!

Anny zei

Oef, ik ga eerst op m'n bankkaart zitten. Dat is verleidelijk. En: je hebt groot gelijk om de 90 ste verjaardag groot te vieren. Het is heel bijzonder om nog een moeder te hebben op onze leeftijd. Alvast een hele mooie dag. En nu naar de webwinkel.

Anoniem zei

Gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Mooi opgezet maar ik sluit mij aan bij een andere bezoeker. Jullie zijn erg duur.
Groetjes Renske