donderdag 12 maart 2015

(Heel veel) Inspiratie

We hadden weer een druk bezochte Bee gistermorgen. 
Gezellig want er komen nu ook Jules-makers bij.

De eerste flying geese zijn gesneden


bij  de één is
deel 6 van de Stonefields


nog volop in voorbereiding


En bij de ander zijn de blokken al in een


vergevorderd
stadium


en zien we de


 mooiste (kleuren) combinaties voorbij komen


Ook het randje per week is weer gestart en het wordt weer net zo leuk als vorig jaar


De webshop is gisteren ontzettend druk bezocht en het eerste pakketje staat klaar om verstuurd te worden.


Ik merk dat ik de laatste dagen een beetje last krijg van "duikgedrag"
Een beetje Stonefields-moeheid zal ik maar zeggen…….
Als ik al die rondjes zie


Die ik nog moet appliceren


Dan grijp ik graag eens naar mijn hexagonnen. Ik geloof dat er nog een stuk of 6 gemaakt moeten worden, dan zijn er 170 klaar


Soms heb ik hier best behoefte aan……..


Maar, ik kan jullie gerust stellen hoor

De zin is er weer, het blok is klaar, het resultaat is leuk waarbij ik maar zeggen wil:

Rond hoeft niet altijd helemaal rond te zijn!!!

Want sommige rondjes hadden ietsje ronder gekund…….

Maar het is "hand" werk.


Het einde van deel 10 komt in zicht. Eens kijken hoe ver ik vandaag kom, Jules moet nu maar even wachten.

Fijne dag

groetjes

Wietske

10 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Ha Wietske , wat een leuke prent van die dames onder tafel! Schitterend, echt om te lachen!
En jouw cirkel met applicatie is mooi geworden hoor! Fijne dag.

Wilma Kuin zei

hahahaha,.. wat is die prent leuk he?
Wat een prachtige blokken,...

Annie Derks-Scholten zei

Zo wil ik ook weleens onder de tafel zitten giebelen. En je blok fantastisch...perfecte cirkeltjes. Fijne dag.

Ieke zei

Ik vind je rondjes heel erg rond anders hoor. Mooie blokken!

Truus zei

Dat plaatje van de giebelende dames heb ik ook uitgeprint van mijn pinterest-zo leuk!
Mooie blokken laat je weer zien,maar het kriebelt niet erg om te beginnen.
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Marguerite zei

Zit jij zo nu en dan echt niet zo onder de tafel. De meeste stoelen zijn bezet als ik jou blogje lees. Dan is dit het enige wat over blijft.
Heerlijk plaatje overigens.

Ageeth Dorsman zei

Leuke blogpost! Ik herken het wel, het duikgedrag... Maar gelukkig is het alleen maar voor eventjes, en straalt het plezier van waar je mee beig bent, me in dit blogje helemaal tegemoet!
Groetjes van Ageeth

Rya, Rotterdam zei

De laatste foto met je blok vind ik zó leuk!! Ik hou van donkerroze.
Je "rondjes" doen me denken aan "Better finished than perfect". Hou dat in gedachten en deze is -zoals je weet- niet van mij maar van een quilt-Grootheid!!
Groet, Rya

Judith zei

Wie "duikt" er niet? Dat doen we allemaal van tijd tot tijd toch. En perfect rond of niet, who cares?! Het resultaat is er niet minder om. Gezellig blogje weer, had nu pas tijd om het te lezen. En nu? Nu WEEKEND!

Johanna Faber zei

Wat een schitterende werk allemaal en je randjes enig
Fijn weekeinden vanuit Zweden