dinsdag 11 november 2014

randjes, rondjes of beide?


De productie komt goed op gang. 

44 wat grotere rondjes en nog eens 44 kleine is best een hoop werk als je ze met malletjes maakt.


Maar dan krijg je wel een mooi resultaat


10 per dag heb ik me voorgenomen dan ben ik aan het einde van de week klaar


Maar of dat lukt? Vandaag zit de dag gezellig vol. Straks mag ik op bezoek bij Isabel op het kinderdagverblijf, ik kreeg er een "heuse" uitnodiging voor.


Vanmiddag wil ik eens richting Helmond om zelf weer gezellig aan te schuiven bij Marleen (klik)

En, mijn bloemetjes van de Stonefields hebben aandacht nodig. 
Als ik deze 3 af heb kan ik aan deel 5 beginnen.


Eentje is er klaar, de rest is al geknipt


Morgen is er weer een Stonefieldsbee om 10.00 uur en er is een afmelding. Heb je dus zin om een keer mee te doen, meld je dan via de e-mail.

Vergeet ik toch bijna dat het vandaag 11 november is. In Den Bosch merken we er helaas niets van, maar vroeger in Groningen was het een van de hoogtepunten van het jaar.


Rechts sta ik, naast mij een vriendje uit de straat, achteraan mijn grote zus, links vooraan mijn broer en er tussenin zusje….. Waar de rest van ons grote gezin was, dat weet ik niet meer

te leuk toch?


Fijne dag

groetjes

Wietske

17 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat een heerlijk druk dagje heb je weer. Als ik lees wat jij vandaag allemaal wil gaan doen heeft jou dag veel meer uren dan die van mij. :-)

Judith zei

Ziet er mooi uit hoor wietske! Ik zie het snel!

Ieke zei

Ben blij om te zien dat rondjes maken bij meer mensen niet een favoriete hobby is ;-)

Monica zei

Gezellig al jouw bezigheden te lezen, leuk worden de rondjes voor de Prince. 11-11 in Groningen? in Brabant is het kiezen voor prins carnaval, maar hier in 'la douce France' zijn, tot in het kleinste gehucht, de ceremonies van de oorlog 14-18

Monica zei

Oh ja, stom ik lees net bij Saskia st. Maarten natuurlijk

Annie Derks-Scholten zei

Wat zal je het leuk vinden op het kinderdagverblijf. Wij vonden dat verrassend leuk. Vanmiddag ook veel plezier bij Marleen. Tot morgen, groetjes Annie

Ageeth Dorsman zei

Ik weet zeker, dat jij een heel gezellige dag gaat hebben vandaag, Wietske. Geniet ervan! En je rondjes worden erg mooi en netjes.
Groetjes van Ageeth

Evelyne zei

Dat wordt een reuze gezellige dag voor jou!
Mooie rondjes!
tot gauw weer!
Liefs Evelyne

conny's quilts zei

Dat wordt een drukke dag Wietske. Hier in Groningen wordt nog steeds lampionnetje gelopen. Met de kinderen in de klas heb ik er weer een gemaakt. Wat ik wel jammer vindt, is dat de kinderen hier in het dorp meer en meer alleen nog langs de winkels gaan en daardoor komen er niet zo veel meer langs de huizen. Veel plezier vandaag.

miekequilt zei

Wat een leuke uitnodiging. Veel plezier.
Bij ons in Almere wordt Sint Maarten gelukkig wel gevierd. Toen wij hier 36 jaar geleden kwamen wonen was dat één van de eerste activiteiten die we organiseerden. En we horen nog regelmatig van nieuwe inwoners dat ze dit niet kennen.

Hermie zei

Fijn dat je nu rustig je rondjes kunt maken en er zelf tevreden over bent, dat is het belangrijkste

Anny zei

Het zijn wel hele mooie ronde rondjes hoor zo met die mallen. En hier in het Westland vieren ze ook geen Sint Maarten! Alleen AH heeft dikke zakken snoep in de aanbieding. Die wil wel!

Bed, breakfast en quilts zei

Wat een bofoma ben je toch!

betty prins zei

En was het gezellig op de crèche bij je kleine meisje?
Sint Maarten was bij ons in Noord Holland ook een groot feest, heb er goede herinneringen aan, een mand met snoep was toen iets heel bijzonders..

Saskia Smit zei

Het is hier stil in de straat. Vreselijk... nu moet ik de minimarsjes afwisselen met de hexagonnetjes.

Floor zei

Zo'n Katholieke stad en niet aan St. Maarten doen?
Hier wel gelukkig, er zijn al heel wat kindertjes geweest.
Je rondjes worden nu heel mooi. Wel een werk, ben er ook me bezig (voor een andere quilt hoor)

marga zei

O wat ga je snel. Maar het gaat er ook erg fleurig uit zien.
Groeten
Marga