donderdag 27 november 2014

Maand 3 komt er aan


Van de Stonefields natuurlijk. 

Het is al bijna 1 december en komende zaterdag gaan bij ons de enveloppen op de bus.
Ik introduceer jullie alvast zodat jullie een beetje weten wat je te wachten staat……

The semi circles: daarvan mag je 2 maken


Paper flowers:
ook 2 stuks


Cara's surprise: 3 in totaal


Bordered four patch:
daarvan weer 2. Ik vond dit heerlijke werkjes voor in de auto


Imogen's burst: 2 keer


En als laatste Date Night: daarvan mag je 1 maken


Een dezer dagen komt de beschrijving weer te staan van alle blokken afzonderlijk op het blog van
rechts bovenaan vinden jullie de link en heb je nog vragen kun je haar of mij altijd mailen

Heel veel plezier ermee, dat gaat vast lukken!!!!!

We houden de enveloppen even vast voor iedereen die hier in het weekend komt voor het middenblok van The Prince.

Heerlijke bezigheid al die rondjes voor The Prince. 79 moeten er gemaakt worden en ik heb er nu zo'n 30 af


Waaronder deze schatjes die ik over de post toegestuurd kreeg. Helaas staat er geen afzender bij, dus ik kan de gever niet persoonlijk bedanken.


Jullie zien het: 

het wordt een echte meisjesquilt


Fijne dag, hier is het lawaai erger dan het ooit geweest is, de fundamenten voor de gymzaal worden nu met uiterste nauwkeurigheid onder ons huis doorgereden.
Op de centimeter…….
Hopen dat het allemaal goed gaat.

groetjes

Wietske