maandag 10 november 2014

Heel gezellig, maar niet productief


Dat is wel zo'n beetje de strekking van gistermiddag. Ik had het allemaal zo goed voorbereid en netjes klaargelegd


Deed mijn dochters voor wat hen te wachten staat als ze later de draad niet meer in de naald kunnen krijgen…..


En de eerste voorzichtige steekjes werden gezet, maar hier bleef het dus ook bij


Laurens, kind naar mijn hart want hij was een stuk fanatieker


Hij wilde wel alles weten 


En liet trots zien dat hij behalve een kruisje ook een driehoekje kon maken. 


Ik had het gauw door:
Dit wordt helemaal niks


De dames hebben vervolgens nog 3 steken gehaakt


En daar zit je dan met je goed voorbereide volle hexagon-doos en je overvolle "things-to-do-list"……..
Alle hoop op een prettige samenwerking op dit gebied vervloog


 Laurens had Isabel al zo lang niet gezien en hij was verbaasd dat ze met een beetje steun al kan zitten.


Valentijn hield het bij de


pop die ooit van zijn moeder is geweest


Ik zei het al: heel gezellig, niet productief en terwijl de dames de stad nog in gingen en ik op Isabel paste herstelde ik de hexagonnen maar even en had nog mooi de tijd om een rondje vast te zetten.


We hebben de dag afgesloten op locatie met een etentje en Isabel is voor het eerst mee geweest.
Ze wilde alleen voor het toetje graag naar huis.

Nu eerst maar eens even de boel aan kant maken……..

Fijne dag

groetjes

Wietske

16 opmerkingen:

Judith zei

Tja toch zelf aan de slag dus! Was wel een mooi voorbereid hoor je kinderen workshop! Nix mis mee! Fijne dag

Tineke zei

jammer van je productie plannen, maar jullie hebben wel weer een dag samen doorgebracht, ook erg belangrijk,
groetels Tineke

Saskia van Schie zei

Hoi Wiets, als je nou eens een pakketje naar me opstuurt maak ik ze wel voor je, vind dat leuk om te doen. Groetjes, xas

Martine zei

Ik was al nieuwsgierig hoe je dat voor elkaar zou krijgen.

Marguerite zei

Je poging om iedereen er bij te betrekken is helaas niet gelukt. Moet je nog een paar jaar geduld hebben, want je kleinzoon heeft wel talent.

Wietskes Quilts zei

dat is een strak plan Sas want ik vertrouw het jou wel toe…….

Anoniem zei

Ach wie weet Wietske slaat deze creativiteit een generatie over en heeft Isabel wel het talent van haar oma in d'r genen. Mijn oudste dochter heeft ook niets met stofjes, maar wel met lego. Jongste is wel meer van de stofjes en heeft al iets gequilt. Maar de jongelui hebben het zo druk tegenwoordig.
En ach de gezelligheid gisteren was toch het belangrijkste en die was er zo te lezen.
Gezellige dag en groetjes, Lenny

quilting Jeannet zei

Tja.......dat wordt toch Herman he....ik zei het immers al, het lijkt een duizendpoot, en Isabel voor het toetje naar huis........dat doet mij ook weer aan van alles denken toen Jorrit zou oud (jong) was..........

Ieke zei

Gezellig hoor zo'n dagje met het kroost. Alleen jammer dat ze jouw creatieve genen niet gekregen hebben ;-)

Heleni van Til zei

Ach das nou jammer hè, je dacht nog wel, met een beetje geluk worden er veel hexjes gemaakt.
Maar een gezellige dag was het wel.
Wat schattig dat Isabel al bijna zelf kan zitten. Allemaal kleine stapjes vooruit.
Fijne dag.

Anoniem zei

Ha ha ha klinkt heel gezond daar in het Bossche !!!
Ieder blogje dat voorbij komt met Isabel verbaas ik me over haar.
Voor jullie het weten loopt de dame op eigen benen, g e w e l d i g !!
Jeanny (zonder)

patricia zei

hahaha.....nooit geschoten is altijd mis.....
Maar jullie hebben het wel heel erg leuk en gezellig gehad, toch ook superbelangrijk!
Fijne dag, groetjes Patricia

Saskia Smit zei

En deze Sas wil ook best een hexje bijdargen hoor!

marga zei

Ja zo gaat dat soms. Veel willen doen maar die vlieger gaat niet altijd op.
Groeten
Marga

Anny zei

Oh, die gezelligheid is veel meer waard dan al dat geprik! Dat komt vast en zeker goed al moet je met de stonefields en je kleine prinsesje wel heeeeel veel hexen maken. Arme jij!

Sis Voorn zei

De incubatietijd van het quiltvirus is gewoon wat langer.... ;))