woensdag 19 november 2014

Nou ja, als er dan toch niemand thee komt drinken….

Dan maak ik van de nood een deugd en ga in de productie-modus tot ik scheel zie van de rondjes die nog voorbereid moeten worden


Om de kralenketting, zoals Susan hem noemt, af te maken


Ik maak het laatste bloemetje af
en heb er nu niet 1


niet 2


maar 3 stuks klaar. 
En ik ben er behoorlijk verliefd op……


De volgende blokken


  worden voorbereid
Overigens allemaal eigen nieuwe stoffen die net weer binnen zijn gekomen


En ik zet 2 schilderijtjes nog gauw even in elkaar


3 zijn er in totaal.


Vanmiddag gaan we om 1 uur weer open, en ik heb er zin in.
Zo'n dagje alleen is heerlijk hoor, maar……..

fijne dag

groetjes

Wietske

11 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Heel soms ..is zo'n dagje wel eens lekker..gewoon doen wat je wilt...er is al zoveel "moeten"....
MAAR....er gaat niets boven gezelligheid...lekker over stofjes praten ..ideetjes opdoen..projectjes bedenken..knuffelen met kleine prinsjes en prinsesjes..enz....
Vandaag wordt het vast weer zo'n dag...;0))
Geniet maar lekker !!!..;0))

Marguerite zei

Je bloemetjes zijn prachtig. En ohhh je stoffen.... Snap dat je er de schaar in moest zetten.

Monica zei

Wat ben jij op zo'n middagje dan ineens weer lekker opgeschoten hè, het wordt super leuk.

quiltlodge gerda zei

Ha Ha, ik hoop dat je vanmiddag een gezellig theekransje bij elkaar hebt. Alleen schiet wel lekker op maar met een paar is wel gezelliger hè. Schattige bloemetjes heb je gemaakt. Groetjes

Elza zei

Vanmiddag komen ze allemaal weer op de thee en je rondjes en de bloemetjes zijn erg leuk. Fijne dag.

quilting Jeannet zei

Wat een mooie bloemetjes heb je gemaakt zeg, prachtig met die rondingen. En wie wil er nou niet bij jou op de thee komen?

Annie Kingma.Bonnema zei

Vanmiddag gezellig aan de thee, maar zo wat tijd alleen kan je fijn waat doen
Het resultaat is weer geweldig mooi.
Groetnis Annie

marga zei

Een prachtig boeketje is dat geworden.
Groeten
Marga

Anny zei

Wat een lief boeketje. En... Het verwelkt niet. Wat ga je snel.

wilma oud zei

Wat een prachtige stofjes en blokjes. Je werkt er wel hard voor, maar het is toch heerlijk om zo maar uit de nieuwe voorraad stofjes te mogen kiezen. Ik heb er ook weer van genoten. Groetjes Wilma

Evelyne zei

Wat heb je er toch een tempo in Wietske!
Die bloemen blokjes zijn zo lief!
De ketting schiet ook al op.

Tot morgen.
Liefs, Evelyne