maandag 24 november 2014

Eindeloze zondag


Tenminste, dat had ik gisteren.

Geen afspraken, geen winkel, helemaal niets.
En dan begint het
Jullie herkennen dit, ik weet het zeker:

WAT ZAL IK nu eens EERST GAAN DOEN????

Alvast maar eens wat stofjes op tafel
maar eigenlijk geen zin……


Eerst eens even wat in de mand rommelen
maar eigenlijk ook weer geen zin….


O ja, dat lapje is ook zo leuk
die moet er nog even op….


 en de cirkels van Susan
die lijken me handig…


paar kleine rondjes erop


Stom, weer vergeten te strijken. En nu kan het niet meer want anders verdwijnen alle lijnen, en kan ik weer opnieuw beginnen.
Ook niet zo'n zin in…….


In plaats van een moeilijk randje naaien kies ik voor een kantje er boven op.
Geen zin in moeilijke dingen vandaag


Herman, voortvarend als altijd:

Hij snijdt alvast de stroken voor zondag en maandag als we ons gaan bezig houden met het tussenstuk van de Prince.
Eén mevrouw heeft zich afgemeld voor komende maandag, dus we hebben nog 2 plaatsen vrij.


Zullen we even gaan fietsen?
Oké, ik ga mee, maar een succes is het niet echt:
Mijn banden voelen zo leeg, het is zo vermoeiend!

In de loop van de dag lukt het dan toch om iets in elkaar te zetten


En om iets af te maken


Ik heb me eens even flink bezig gehouden met de agenda op het blog. Logischer, overzichtelijker en er staan weer nieuwe dingen op:

Appliceren voor gevorderden en

  Betty Prins

komt op 22 maart voor de aftrap van de verkoop van de patronen van
The Prince………

Uiteraard alles in overleg met Susan Smith

Vannacht wist ik het ineens zeker:

Ik heb gewoon een beetje griep:
Hoofdpijn, keelpijn, en volgens mij heb ik ook een koortslip en gewoon geen zin…….

Dus vandaag nog maar zo'n hang- en niks doen dagje.

Niks voor mij eigenlijk

groetjes

Wietske


19 opmerkingen:

Heleni van Til zei

Oh gatsie dat is heel vervelend. Lekker niet doen waar je geen zin in hebt.
Beterschap hoor!

Anoniem zei

Ik denk dat wij zaterdag op de tocht gezeten hebben, want ik heb precies het zelfde, X Liesbeth

Ieke zei

Herkenbaar die geen-zin-in-wat-dan-ook-dagen. Gewoon lekker met een kopje thee op de bank zitten helpt bij mij het beste dan.

Sonja- Sezoentje zei

Veel beterschap en lekker genieten van een heerlijke luie dag , liefs, Sonja

Hanny Spierings-van Wijk zei

Beterschap, laat dat griepje maar even uitrazen, dan komt de zin vanzelf weer!!
Groetjes Hanny.

Rita zei

Wat herkenbaar, heb je eindelijk tijd voor jezelf en dan komt er niets uit je handen. Beterschap en doe vandaag maar lekker rustig aan.

Annie Derks-Scholten zei

Och Wietske, we hebben gelukkig allemaal wel eens zo'n dag. Gelukkig gaat dat meestal snel weer over. Verwen jezelf maar een beetje, van harte beterschap, lieve groet Annie

Floor zei

Hopelijk heb je snel weer zin, want toch wel jammer van zo'n vrije dag.
Maar even pas op de plaats is ook wel eens fijn.

Anoniem zei

Kopje salie thee, uurtje rusten, nog een kopje salie thee, een paar steekjes, even niksen en de dag is om en morgen er weer tegen aan.
groetjes en beterschap van Mieke (Drunen)

Annie Kingma.Bonnema zei

Ach hebben we allemaal wel eens
Lekker even rusten, en met een mooi boek, en een muziekje even relaxen
Beterschap
Groetnis Annie

M Verheij zei

Beterschap,Wietske rust maar lekker uit

miekequilt zei

Gewoon maar aan toe geven. Je bent niet de enige die een beetje lamlendig is. En zodra je denkt, is het de griep?, voel je je al weer wat beter hè. En zo niet: nog een dagje rustig aan doen. Sterkte ermee.

Brigitta Seinen-Boermans zei

Oh jee toen ik het begin van je blogje las, dacht ik het al, een griepje en ja hoor aan het einde van het blogje wist ik het zeker. Van harte beterschap en neem vooral de tijd om lekker uit te zieken. Groetjes, Brigitta

betty prins zei

Ach arme Wietske, ja dat zat er natuurlijk in, griep overvalt je echt vanuit het niets..een beetje uitzieken hoor!
Gezellig onze afspraak voor 22 maart, mijn 'prinses' is dan vast zo goed als af, dus die neem ik in ieder geval mee..en misschien ook de stonefield..en de Tarocco...oh oh..wij gaan Susan met al haar mooie ontwerpen in het zonnetje zetten!

Anoniem zei

Gewoon even aan toegeven, des te eerder is het over. Soms heb je zo'n dag nodig. Maar ondertussen laad de accu wel op hoor.
Groetjes, Lenny

Saskia Smit zei

Laat het gewoon over je komen. Stofjes kijken of aaien is vaak heel heilzaam. Ook zonder steekjes

marga zei

Ik wens je het allerbeste toe en zo'n zondag ach dat komt bij de beste quiltsters voor.
Soms staat er bij mij ook veel op stapel want op zondag denk je veel te kunnen doen maar als het dan avond is is er haast helemaal niets gedaan met al die plannen.
Groeten
Marga

Anny zei

Beterschap! Je bent gewoon aan vakantie toe. Lekker uitrusten. Maar eerst nog even door een rijstebrijberg van werkjes en Kerstmis heen eten! Je hebt zo hard gewerkt de laatste tijd en alle emoties met nieuwe kleinkinderen gaan echt niet in je koude kleren zitten! Je hebt heel wat voor je kiezen gehad. Ben je een beetje lief voor jezelf! Doen hoor.

Jeanne van de Griendt zei

hoi wietske ff rustig aan doen en beterschap groetjes jeanne