zondag 24 maart 2024

Tijd voor iets nieuws?

 Het patroon kwam de afgelopen week binnen


En Herman verdiept zich er graag in. 


Hoe heerlijk is dat toch voor mij als er even iemand meekijkt die het allemaal zo snel snapt……


Al weken keek ik naar de prachtige afbeeldingen op FB en krijg ik steeds meer zin in het kleine priegelwerk, maar voordat je kunt beginnen is er eerst een hoop voorwerk en moeten de juiste stoffen uitgekozen worden.

 Het origineel is met Japanse stoffen maar ik ga gewoon voor de quiltstoffen die ik in mijn eigen winkel heb.

Blauw heb ik voldoende maar groen wordt iets lastiger. Gelukkig hebben we daar dan onze collega, Rita Visscher in Sneek, en zij heeft een schitterende collectie op voorraad van Edyta Sitar en aan het begin van de week kwam het allemaal binnen. Ik wil vooral blauw en groen gaan gebruiken.

Vanmiddag maar eens kijken of we een stukje van het patroon op de stof krijgen.


Afgelopen woensdag kwam Els op de Bee en zij heeft op geheel eigen wijze de top met de Beatrix Potter  figuurtjes gemaakt.


Het ziet er zo leuk uit


En als je de foto’s in de appgroep zet komt er nog meer moois binnen
Mariëtte stuurt deze afbeelding toe


 En ook deze is van haar…..


En nog eentje van Els. Zij gaat hem nu verder afwerken en doorquilten. Op 17 april komen we weer bij elkaar.


Een prachtige aanvulling liberty stoffen komt binnen.

Prima op tijd want we zijn toch met een groepje begonnen aan de “Stop Thief” van Sarah Fielke, en omdat zij veel van deze mooie stoffen gebruikt hebben we toch wat extra kleuren besteld.


En we waren haast door onze  dubbelbrede achterkanstoffen heen. Er komen nog meer rollen maar deze staat alvast in de winkel.


Gisteren vouwde ik weer een hoop mooie stofjes die ook weer nieuw zijn in ons assortiment.


Mooie basisstoffen, daar hebben we nooit genoeg van. Mail ons als je iets bestellen wilt en we sturen het naar je toe.


Woensdag zijn we weer open en staat er koffie en thee klaar voor de deelnemers aan de Bee.

Vrijdag en zaterdag zijn we gesloten.

Vrijdag staan we met onze winkel op de regiodag in Maasbracht

En zaterdag zijn we gesloten vanwege de Pasen



Groetjes

Wietske