vrijdag 26 januari 2024

De afgelopen dagen……

 Maakte ik deel 2 af van “A day in Happyland”  van Anni Downs


Deel 3 komt vandaag binnen en dat komt goed uit. Mooi op tijd af om weer verder te gaan.

Isabel, bijna 10 jaar is creatief en ze besluit om haar eigen quiltje te gaan maken. Ze neemt een duik in de la


En met enige hulp snijdt ze 9 blokken in mooie kleurtjes.


En als ik in eerste instantie denk dat ik haar even op weg moet helpen?

“Nee oma, ik kan het wel alleen”

Samen met opa naar beneden voor een tussenvulling en al gauw zit het quiltje in elkaar.
Op mijn vraag of ze het wil doorquilten komt het antwoord:

“Nee hoor, niet nodig. Ik neem hem zo mee naar huis en maak er een bed van voor mijn knuffels”


Suze is nog niet zo ver. 
Het muizenhuis is nog echt haar ding en ze kan er eindeloos mee spelen.


De log cabin lokt mij ook toe. Ik wil er iets mee voor als er rustige momenten in de winkel zijn of zomaar even tussendoor.

In onze beginnerscursus zit er eentje van een prima afmeting en Herman tekent er één voor mij


Er worden stofjes gespaard, deze en gene neemt wat voor mij mee


 En dan blijkt dat er in de buurt van Den Bosch Belle en Boo stofjes te koop zijn. We verkopen de blikjes al geruime tijd in de winkel en het zijn toevallig dezelfde afbeeldingen.


En kijk de volgende ligt ook al weer klaar.


Alles past precies in het onwijs mooie mapje dat ik cadeau kreeg.


De nieuwe flyer komt binnen van ons volgende concert eind maart.

Een heel ander genre  muziek dan dat van de vorige keer en we zingen dit keer 2 keer achterelkaar met 3 verschillende koren en een orkest.

Best een uitdaging maar we gaan er voor.



Vandaag en morgen zijn we open en morgen sluiten we voor één keer om 15.00 uur

Fijn weekend

Groetjes

Wietske