zaterdag 6 juni 2020

Jammer......

Maar onze geplande feestelijkheden-op-afstand-in-de-tuin gaan morgen niet door.

Je kunt het allemaal nog zo goed voorbereiden met 2 grote taarten, slingers en ballonnen en 


cadeautjes voor de kinderen......

Het is echt te koud om buiten te zijn, want dat was de bedoeling voor dit weekend.
Buiten spelen bij Isabel thuis die bijna aan de speeltuin vast woont.

Maar het is zo koud en het voelt niet goed om met veel personen binnen te zijn.


En dus stellen we het vieren van mijn verjaardag en van een aantal kinderen en kleinkinderen uit tot het wel warm genoeg is.

De taart konden we gelukkig nog afzeggen.

Mooie bloemen, die krijg ik al wel van Herman en een paar lieve kaarten liggen er ook al in de brievenbus.


 We hebben even tijd om de Beatrix Potter stofjes bij elkaar te leggen.


En om het grote panel goed te bekijken.

60 x110 cm is het en je kunt er een volledig dekbedje van maken voor een ledikantje.


We hebben de kleine etalage ingericht.
Heerlijke lieve stofjes met een enorme voorraad trommeltjes en doosjes.


Een vrij weekend, dus ik ga maar met mijn eigen bloementuintje verder


Alhoewel ik vermoed dat er morgen toch zomaar nog wel eens een kind op de stoep  zal staan.


66 jaar word ik maandag.

We zouden het morgen vieren, maar één of twee weekjes later is ook geen probleem.
Het is toch al een gek jaar met al die Corona- regels.

Deze bloemen gaan straks mee naar boven.

Lieve Henny, dank je wel. 

Nog meer om van te genieten dit weekend.


En met Françoise ben ik ook weer bijgepraat. 

Ook voor haar lessen hebben zich voldoende deelnemers gemeld om er een paar mooie dagen "quilten op de naaimachine" van te maken.


Voor alle cursussen geldt dat er hier en daar nog een enkel plekje is, maar we zitten nagenoeg vol.

Fijn weekend

groetjes

Wietske