zaterdag 13 juni 2020

Buiten-binnen-binnen-buiten.....

Het enige weertype waar ik echt niet dol op ben

Je moet echt overal rekening mee houden.

Dacht ik gisteren na 4 uur nog even buiten te kunnen zitten, trok de lucht zo ongeveer gitzwart dicht en begint het me toch te regenen en te waaien.

onweer tot ver in de avond


Gauw alles naar binnen, ramen en deuren dicht. Tot na middernacht hoosde het maar door
En nu? 

Bloedheet, benauwd en gelukkig, we hadden een vooruitziende blik. We liepen om kwart voor 7 al buiten.

Het zal er de rest van de dag niet meer van komen.


Natuurlijk pak ik regelmatig stoffen uit de winkel voor privédoeleinden, maar ik vind dat ik ze dan ook zelf weer moet aanvullen.

Prima, buiten in het portiek is er nu toch niks aan met die hitte.


Morgenvroeg rijden we naar Gouda. 

We hebben Fedde en Pepijn al een poosje niet gezien en er liggen ook voor hen cadeautjes klaar.
Een beetje plannen moeten we wel want de zwemlessen van Pepijn zijn weer begonnen en dat houdt in:
Thuis de zwembroek aan, badjas er over en alleen een handdoek mee, geen kleren.

Geen ouders meer langs de kant, geen wc gebruiken en in de zwembroek weer naar huis om te douchen.


Een heel gedoe.

Pffff je zou er moe van worden. 

Jonge ouders moeten zich toch maar aanpassen hoor. Afgelopen week had Suze een dagje koorts omdat er maar liefst 2 kiezen door kwamen.

Niet naar de crèche, Isabel niet naar school, papa niet aan het werk. 

Een heel huishouden ontwricht......

Het lijkt me maar lastig soms. 

Ik ben benieuwd hoe onze wereld er over een paar maanden uitziet en welke versoepelingen weer doorgevoerd worden.

Voorlopig houd ik mij de rest van de middag maar even bezig met afgevallen blaadjes vegen en het hoofd koel houden.

Woensdag om 10 uur zijn we weer open.

fijn weekend

groetjes

Wietske