vrijdag 8 mei 2020

Uitgesteld......

"Durft u wel te komen?"

Ja hoor, ik voel me heel veilig in het ziekenhuis.

Het was een rare dag gisteren. 

Vreemde gewaarwording om door gangen te lopen met aanwijzingen wat wel mag en wat niet.

We wachten de uitslagen nu maar af.


Zondag is het moederdag. 

Grote bewondering heb ik voor de moeders van mijn kleinkinderen die zo ontzettend goed voor hun gezin zorgen waardoor het voor hen allen uiteindelijk een soort vakantie is geworden.

De groep is te groot om bij elkaar te komen zondag, dus we stellen het uit.

We hebben ze bedankt....


Ik kondig voor mezelf een kleine "lock down" af.

Even de dingen afwachten die komen gaan.

Niet ernstig, wel lastig.

Dank je wel Grietje uit Friesland voor je onwijs lieve "hart onder de riem"


Vandaag en morgen zijn we weer als vanouds open.
Volg de agenda bovenaan het blog en we zien je graag in de winkel.

Uitgesteld:

Oh en gelukkig, voor dinsdag staat de kapper gepland voor ons tweetjes
We zijn wel toe aan een knipbeurt.

Tot gauw 

groetjes

Wietske