dinsdag 12 mei 2020

O ja, moederdag.....

Je zou het haast vergeten, maar kinderen vergeten het niet.

Een mooi boeket, een heerlijk stuk zeep en een lieve kaart.


Maar het mooiste was toch wel dat Isabel een nachtje wilde komen logeren.
Ze heeft een dagboek en daar schrijft ze veel verhaaltjes in.


Net 6 jaar en als je dan de lieve berichtjes leest? 

Ook haar mama schrijft er af en toe in en op mijn vraag of ik ook mocht schrijven werd er een stukje gereserveerd voor mij.

Precies op die bladzijde en op dat stukje. 
Kaders werden getekend en ik mocht niet buiten de lijntjes

Nauwgezet hield ik me er aan en wat heerlijk dat ik alles mocht lezen.....


Puzzelen, spelletjes, pannenkoeken eten, in het grote bad en schaken met opa. Dit keer niet via de telefoon maar gewoon life.

Heerlijke gezellige kletsverhaaltjes....

Maar toen we dachten dat ze lekker sliep vergisten we ons toch:
Het was nu mooi geweest, ze wilde weer naar mama toe.

Gelukkig was ze zo weer veilig thuis.

Heimwee is lastig, ik had het als kind ook en ik kan me nog goed herinneren hoe naar ik er van werd.

Maar goed, we hebben het geprobeerd en nu wachten we de dingen af die komen gaan op school en houden we weer even afstand van alle kinderen.

Hopen dat het goed gaat allemaal, ik vind het best weer spannend.


Precies een jaar geleden was Susan onze gast en hadden we heerlijke grote bijeenkomsten in de zaal aan de overkant.


Ze logeerde bij ons en wat was het leuk allemaal.
Ze zou er nu weer zijn maar dat gaat natuurlijk niet.


Maar gelukkig, op het juiste moment bericht ze mij dat ze met een nieuwe Bom is begonnen en daar willen wij natuurlijk graag gebruik van maken.


Deel 1 kwam de afgelopen dagen binnen en Herman verricht het denkwerk en de afmetingen.

Voor straks alvast heel gemakkelijk dat hij zich er in verdiept.


Stoffen hebben we samen al bijelkaar gezocht en ik ben begonnen. 

44 kleine rondjes is best veel, maar ik gebruik de "perfect circles" en doe er af en toe een paar.


Gelukkig hebben we de stoffen op voorraad want leveringen blijven soms uit of worden vertraagd.


Wil je er meer over weten of meedoen met ons?

Kijk onder Projecten en je vindt er alle info.

Morgen om 10 uur gaat de winkel weer open. 

Fijne dag

groetjes

Wietske