donderdag 1 augustus 2019

voor het laatst.....

kunnen wij onze donderdag "vrij" besteden. 

Vanaf volgende week gaan we voor Suze zorgen en halen we Isabel om 3 uur uit school. 

Ze wordt groot, onze Suze, ze is de afgelopen maandag voor het eerst naar de crèche geweest en het ging prima.

We zijn blij dat ze vanaf volgende week ook een dagje in de week bij ons komt.


Gisteren weer een gezellige drukke Bee en hoe toepasselijk, Betsy is ook met deel 2 van "The Rowdy Flat Library" van Susan Smith bezig en toevallig ook met deel 2.


Best mooi deze bij, vooral omdat Betsy alle poten en voelsprieten borduurt.
Ik denk erover om dat ook te gaan doen. 

Het ziet er net even mooier uit.


Maar vandaag worstel ik me eerst door de kleine priegelstukjes heen.


Gisteren een gezellig bezoekje van Sabine en haar man en baby.
Een lief meisje, net zo oud als Suze.
We hebben heerlijk geknuffeld met z'n tweetjes.

Sabine organiseert ieder jaar een grote quiltdag in Helmond en vraagt quiltwinkels om spulletjes die ze kan gebruiken.

12 oktober is het voor het laatst dat ze dit doet omdat een gezin nou eenmaal veel tijd vraagt, zeker nu  ze een baby heeft.

Ze was blij met alle spullen, ze zullen goed terecht komen.


Deze kwam ik tegen op FB.
Spreekt ons wel aan denk ik.......


De komende dagen worden druk. 

We zijn natuurlijk morgen en ook overmorgen gewoon open!!

Na het weekend zal ik verslag doen van onze Summerschool.

We hebben in ieder geval ook voor volgend jaar al een heel aantal aanmeldingen. 

We hebben daarom alvast de grote zaal aan de overkant gereserveerd voor 8 en 9 augustus 2020.

Er kunnen daar veel meer deelnemers in.

Meld je dus alvast aan als je 2 dagen mee wilt doen..

Fijne dag en tot gauw

groetjes

Wietske