zondag 18 augustus 2019

Soms....

Is het best wel lekker als er even geen workshops zijn, alhoewel ik wel heel erg houd van alle reuring in de winkel.

Herman hield zich bezig


met het inpakken van "the Gossip"


en ik richtte mij


op het sorteren


en inpakken van "Beyond the Porch"


Ik had zelfs nog tijd om een slinger te maken.....
Eentje maar, want klanten zijn er altijd natuurlijk.


Snoepdoosjes, die voorzag ik ook van een lintje.


te schattig om cadeau te geven.


De scholen beginnen hier morgen in het Zuiden weer. 

Voor ons een nieuwe mijlpaal want Laurens gaat naar de middelbare school.
Afgelopen vrijdag haalde hij zijn boeken op. 
Zijn moeder nam er een dagje vrij voor om met hem mee te gaan. Een goeie begeleiding is het halve werk en zo'n zware zak vol boeken haal je natuurlijk niet op de fiets.


Ook Isabel moet er weer aan geloven. 
Trots is ze dat ze nu "oudste kleuter" is en naar groep 2 gaat.

Woensdag gaan we weer om 10 uur open en we hoeven  niet bang te zijn dat er niet voldoende handdoeken zijn. 

Ze zijn weer gewassen en Isabel heeft ze persoonlijk opgevouwen.
Ze vouwt graag onze was op, weet precies waar alles hoort en doet deze klus bij voorkeur het liefst boven op ons bed.

Heel gezellig, we bekijken dan gelijk de plaatjes van de "Stonefields"......


Fijn weekend nog, het is echt quiltweer, dus een heerlijk pyamadagje.

groetjes

Wietske