dinsdag 4 juni 2019

S*T*O*F*

Waar ik heel erg blij van word.

Direct besteld toen Susan bij ons was


De o zo schattige "polar bear" zoals Susan het noemde.
Ik kreeg vast een stukje om te gebruiken evenals de mallen en het patroon.

Gewoon te leuk


En nu is er genoeg voor iedereen die meedoet aan ons project.


Flying geese en een enkele hexagon heb ik ook al geprobeerd


Nu is het wachten op de patronen en de mallen. 


Die zullen over enkele weken ook wel komen.
We wachten het rustig af.

Intussen werk ik rustig door

Wel kun je je alvast aanmelden voor:

"FLEUR"

ontwerp van Susan Smith en dit patroon staat niet in haar boek.


Wat het allemaal gaat kosten weten we niet, we hebben er echt nog geen zicht op.
je krijgt de keus tussen:

of alleen het patroon

of meedoen met de BOM (met deze bijzondere stoffen), verspreid over een paar maanden.

Beiden is mogelijk.


Eergisteren was het niet te doen buiten, maar gisteren en vandaag was het prima.
Vanmorgen zat ik al om 7 uur met een nieuw Dear Jane blokje onder handbereik.
Het "huiswerk" voor deze week.


De punt is klaar


en het blokje ook


Het wordt even rustig hier. 
Weinig activiteiten vanwege de pinksterdagen.



En

zaterdag 

hoop ik heel veel kaarsjes uit te blazen.
We vieren dit samen met alle kinderen en kleinkinderen.


Mijn cadeau komt alvast zojuist binnen

Een prachtige aanwinst voor mijn verzameling.


Na het weekend meld ik me weer.

Morgen en vrijdag zijn we gewoon open, zaterdag zijn we gesloten.

groetjes

Wietske