zondag 30 juni 2019

De afgelopen week.....

Hield ik me vooral bezig met heel veel ieniemienie kleine applicaties


 ging ik er een paar jaar geleden nog mee de fout in,
Nu is het goed gekomen


en liggen de strikken en blokjes klaar om verder te gaan.


Maakte ik mijn huis werk voor de "Dear Jane" weer af


een beetje een lastige was dit wel, maar ik neem er genoegen mee.


De hexagons voor "Fleur" zijn nagenoeg klaar
38 stuks staat in het patroon.

Ze zijn klein en schattig om te maken.


Gisteren een warm groepje overal uit het land met de trein, dat op vrijdag moet werken en toch graag langs wil komen voor "Beyond the Porch"

Ondanks de warmte waren ze er toch maar.......

Heel dapper en supergezellig.


Een nieuwe logé in de winkel.
De diamanten, ontwerp van Mandy, gemaakt door Els.


mallen en patronen zijn nog op voorraad.


 nam Laurens afscheid van de basisschool met een musical en Barbecue.
12 jaar en klaar voor de middelbare.

Schoolspullen en een nieuwe grote fiets staan klaar.

We zijn supertrots op hem.


Och en Koen. 
Hij leest de buurman voor uit zijn voorleesboek. 

Die snapt er niks van want het jongetje spreekt frans.

Ik heb begrepen dat het een boeiend schouwspel was.


Een dagje rust en geen gevlieg en getoeter in onze straat want de Vughterstraat was afgesloten.
Van mij mag hij altijd dicht blijven......


Een filmploeg in de Sint Jan tijdens de koorrepetie van de Schola.
Binnenkort op TV begreep ik.


Bij Isabel worden keuzes gemaakt:

Of de slang van de airco door het kattenluik of Otto de kat die naar buiten wil.

Ik denk zomaar dat de airco wint en Otto in de kamer blijft.


Spreekt voor zich dat ik hier erg blij van word. 
En ik denk, ik niet alleen.

Woensdag om 10 uur gaan we weer open.

groetjes

Wietske