donderdag 21 maart 2019

Weer terug op het oude nest

Maandagavond, 

lichtelijk ontheemd omdat boven alles ingepakt is en beneden nog niet alles ingericht omdat we de zware meubels door de verhuizers laten verplaatsen.


hexagonen maken is het enige wat ik nu leuk vind, verder heb ik niet zo'n zin in handwerken.


Onze verhuizers, ik heb er diep respect voor.

een jongen uit Litouwen, één uit Suriname en één uit Marokko.
keiharde werkers en doe het ze maar eens na:
Draaien hun hand niet om voor al die trappen die ze op en af moeten. 

Geweldig, in vier uurtjes was alles beneden wat naar beneden moest en omgekeerd.

Ik geef ze een dikke vette 10!!!!!


We hadden plezier samen, en och, ik mocht niks doen, maar heb me verdienstelijk gemaakt en het houtwerk en de ramen buiten ontdaan van alle kalk en verf.
Emmers vol grijs water kwam er van af.



Nog een vergeten luikje plaatsen....

Alles strak in de verf. 

We kunnen er weer voor jaren tegen.


Nog een paar weekjes, of eigenlijk mag de baby nu wel geboren worden en na enige aanpassingen kan het babybedje op de kamer waar Isabel vaak speelt en  slaapt.

Ook voor deze baby gaan we straks één dag in de week zorgen, dus we willen het allemaal goed en op tijd geregeld hebben.


Gistermiddag een feestje met Isabel en haar mama naar onze Zweedse vrienden voor de nodige spulletjes om er een lief geheel van te maken.


En dan nu echt even vakantie? 

Ach met een winkel gaat het eigenlijk altijd door. 
Gistermiddag gewoon de quiltmania die binnen kwam.


Een les, niet gegeven door mij, maar we wilden het toch door laten gaan.

Lessen opzeggen is niet zo ons ding, die moeten gewoon door gaan.
Wel ontzettend lief meisjes dat jullie de afwas gedaan hebben. 

Ik was erdoor verrast toen ik vanmorgen beneden kwam.


En ook gisteren:
prachtige stoffen voor ons nieuwe project


Tilda.......


We hebben echt een prachtige keus gemaakt


"Byond the Porch"

De vertaling ligt al klaar en ik denk niet dat Herman tot volgende week wil wachten met snijden.


Vakantie?

Ik ga er vanuit dat we nu een weekje rust krijgen.
Het wordt prachtig weer en het dakterras lonkt.

Woensdag gaan we weer open om 10 uur.

tot gauw

groetjes

Wietske