vrijdag 25 januari 2019

Blij......

Oké, het hebben van een quiltwinkel brengt veel werk met zich mee, maar het is zo leuk

en al helemaal als je "wachten" beloond wordt

Op deze auto zaten we te wachten want we wisten


dat de boeken van Susan Smith hier in zouden zitten


Helemaal blij ben ik er mee, en

  
wat een voorrecht om haar in mei weer te gaan ontmoeten.


Prachtige patronen en foto's


Helemaal compleet en tot in de puntjes........


Een grote doos vol en voorzover we het nog niet weten krijgt iedereen vandaag een mail over de bezorging.

Morgenvroeg de Stonefields Bee. Komt dat even goed uit!!!
Mocht je haar in mei willen ontmoeten, wacht niet te lang met aanmelden, want het gaat snel.
En als je ook een boek wilt kopen?

Mail ons dan.


Intussen houdt Sarah Fielke ons ook bezig.

Gisteren ben ik met de Grasshopper begonnen want ook die boeken kunnen ieder moment binnen komen.
Ik had het afgelopen jaar iedere maand al meegedaan met het patroon, dus ik heb het compleet.


Duidelijke beschrijving


en alle mallen van A t/m Z
Heerlijk


Stoffen heb ik inmiddels geselecteerd


en die combineer ik met Grunge stoffen

Een mooi geheel denk ik.


Maar morgen eerst Beatrix Potter. 


We hebben een zieke die zich afgemeld heeft.
Mocht je nu op het laatste moment nog mee willen doen?

Mail of bel dan even.

groetjes

Wietske