zaterdag 1 december 2018

Dubbele......

groepen op 1 dag. 

Dat vraagt om organisatie en gelukkig hebben we nog een stukje tafel in voorraad.

En een sterke man, die hebben we ook......


En met wat stoelen uit het cursuslokaal en de klapstoeltjes uit de kast, gaat het dan ook allemaal net.
De Stonefields Bee. 

Altijd weer afwachten hoeveel er komen.
Soms maar 3 en nu zo'n 13 schat ik......


Mooie frisse kleurtjes


Maar ook de klassieke


ontbreken niet


Leuk kerstsfeertje


En aan de liefhebbers die er vorige week niet bij waren, leg ik de "Sarah Fielke" methode uit: het needle turnen.

Tenslotte heb ik er met mijn neus bovenop gezeten en weet ik nu echt zeker hoe je de mooiste puntjes aan de blaadjes krijgt.


Reminder:

De volgende Stonefields Bee is op 

22 december

in plaats van 29 december.

 Voor 29 december staat de workshop van Mandy gepland:

We pakken het jaar in, 

en daarom is deze Bee een weekje eerder.

Je vindt de tijden en data ook onder het kopje Agenda!!!

Appliceren

De echte les in het cursuslokaal.

Zij hebben recht op rust en ruimte. 

Daar betalen ze voor.

Er moet tenslotte sprake zijn van goeie uitleg, en dat doe je niet in de keuken.


En kijk, 2 lessen geleden leerden ze het vierkantje, de cirkel en het hartje


Nu bouwen ze complete huizen, met daken en tuinen


en zo nauwkeurig en netjes


In ons cursuslokaal wordt meer gestreken dan waar dan ook.


3 lessen voorbij, de deelnemers zijn blij met de ervaring en uitleg die ze gehad hebben.
Meters maken, dat gaan ze nu doen.

In maart 2019 start er weer een nieuwe groep met Anke.

Ook deze groep zit helemaal vol, dus je kunt je niet meer aanmelden.
Maar we hebben al weer nieuwe data:

8 en 22 juni en 6 juli 2019, ook van 12.30 tot 15.30 uur

Zo, de dag is om en de week ook. 

Heerlijk genieten van ons weekend.
Alles is weer schoon en netjes.


Fijn weekend allemaal. Volgens mij is het handwerk-weer.
Hier regent het tenminste.....

groetjes

Wietske