donderdag 25 oktober 2018

Wie doet er mee?

Een poosje geleden werd ik getipt over het patroon:

"Round the Garden" van Wendy Williams

Te mooi en sinds gisteren heb ik er één in mijn bezit


Ik wil er mee aan de slag in de winkel

Heb je zin om mee te doen?
In een Bee vorm op vrijdagochtend?


Zorgen wij voor het patroon.

zorg je zelf voor de stoffen


Quiltstoffen


of zoals op het patroon aangegeven staat:
met prachtige wolletjes


van Suespargo. 
Ik ben al aan het verzamelen.

meld je aan als je zin hebt om mee te doen. 

Geef wel duidelijk aan als je met wolletjes wilt werken of met eigen stoffen, zodat wij gericht kunnen gaan bestellen.

Uiteraard ben je niet verplicht om op de Bee te komen.

Mail ons als je vragen hebt:
wietske.meinders@hotmail.com


Komende zaterdag is Betty nog een keer bij ons met de sterren.

De vorige keer kregen wij de vraag of er van haar patroontje ook stempels zijn.

Met patroontje en stempels die we hebben gevonden bij onze leverancier kun je ook na de workshop van zaterdag vooruit, de afmeting is iets anders dan het patroontje van Betty.


En om in de kerstsfeer met de sterren te blijven:
een onwijs leuke panelstof met afbeeldingen voor de kerst, maar ook bijvoorbeeld voor de Stonefields 


Straks om 10 uur gaan we weer open, vanaf volgende week, 1 november, zijn we geopend op woensdag, vrijdag en zaterdag!!!

Fijne dag

groetjes

Wietske