dinsdag 2 oktober 2018

Precies een jaar geleden.........

was ik nog volop bezig met "down the rabbit hole" van 
Sarah Fielke

De hazen maakte ik van paternoplaat en ze zijn zo groot dat ze net uit één vel gemaakt konden worden.


Makkelijk en ik leende het uit aan diverse andere deelnemers


Nu hangt er een Affo in de winkel en we merken dat mensen van "overal vandaan"  naar de winkel komen om hem te bekijken.


Heb je zin om mee te doen op 15 december? 
De hele dag in kerstsfeer en iets met mallen.

Ze zijn nog in de maak, maar je kunt je alvast aanmelden.



Gisteren kwam de nieuwe Quilt & Zo binnen. Morgen staan deze mooie kerstexemplaren in de winkel.


Vanaf morgen zijn we de rest van de week open en morgenvroeg is er weer een Bee. Morgenmiddag de Foxley Village.

Vrijdag komt Fanny voor de "Tile Bubble" en zaterdag is het Blokkenboek van Marina deel 2 aan de beurt.

Lekker druk weekje dus, ik verheug me weer. 

Nu maar hopen dat we nog een paar dagen  kunnen genieten van een zonnetje.

Nog even een leuke quote:


Op mijn lijf geschreven.........

Fijne dag

groetjes

Wietske