maandag 23 november 2015

alweer????

Poe, poe, gelukkig niet.


Moet er niet aan denken.

Nee, Isabel gaat verbouwen, het stripwerk is gedaan. Nieuwe keuken, badkamer, eigenlijk alles.


En dus is er niets meer, alleen de kamer en de slaapkamer en de WC nog.
En onder het mom:

"Mam jullie hebben 2 keukens………"
Bieden wij de onze aan voor de komende 2 weken.


Ik ben benieuwd of het zo'n keuken wordt. 

Ik kwam hem tegen ergens en oh herkennen jullie dit?
Leuk toch?
Het schijnt dat ze momenteel nagemaakt worden. Alhoewel, die geiser ……..

Het blijft leuk om naar te kijken.


Tussen de bedrijven door heb ik het derde blok van de Antieke Weddingsampler van Di Ford af.
Wel in mijn eigen kleur, de kleur van het patroon vond ik somber


Vandaag eens kijken of het volgende blok ook af komt want die staat al behoorlijk in de steigers.


Maar Isabel komt spelen, dus er moet ook gewandeld worden met de poppenwagen.

fijne dag

groetjes

Wietske